OS X 10.7 og iCal theme ?
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 22-07-11 17:51

Jeg har opdateret til OS X 10.7 og må sige at denne gang er WAAOOO
fornemmelsen ikke været til stede, men det er jo smag og behag.
Jeg er dog stærkt irriteret over det grimme look som iCal har fået...
Er der nogen der ved hvordan det kan ændres ?? hvis det overhovedet er
muligt ?

Henry Lerche Madsen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-07-11 17:54

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> Jeg har opdateret til OS X 10.7 og må sige at denne gang er WAAOOO
> fornemmelsen ikke været til stede, men det er jo smag og behag.

Hvad havde du forventet ?

> Jeg er dog stærkt irriteret over det grimme look som iCal har fået...
> Er der nogen der ved hvordan det kan ændres ?? hvis det overhovedet er
> muligt ?

Nej, ikke i øjeblikket...

/thomas

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 22-07-11 18:22

Den 22/07/11 18.54, Thomas von Hassel skrev:

> Hvad havde du forventet ?

At efter alt det snak om Løven, ville være bare en enkelt ting som kunne
imponere...

> Nej, ikke i øjeblikket...

Øv

Henry Lerche Madsen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-07-11 18:27

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> At efter alt det snak om Løven, ville være bare en enkelt ting som kunne
> imponere...

Mon ikke du kan finde noget ?

<http://www.apple.com/macosx/whats-new/features.html>

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-07-11 19:03

> Mon ikke du kan finde noget ?
>
> <http://www.apple.com/macosx/whats-new/features.html>

Og som altid, når der kommer nyt Mac OS X, så kan jeg på det varmeste
anbefale at læse John Siracusas anmeldelse på Ars Technica. Der får man
virkelig gennemgået nyhederne og ændringerne og får genopfrisket,
hvordan udviklingen har været siden første version af Mac OS X. Som Adam
C. Engst skrev om anmeldelsen: "The description is full, the opinions
are spot-on, and the technical information is fascinating."

<http://arstechnica.com/apple/reviews/2011/07/mac-os-x-10-7.ars/1>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-07-11 19:07

> [...]
> C. Engst skrev om anmeldelsen: "The description is full, the opinions
> are spot-on, and the technical information is fascinating."

Og hvis man vil høre mere fra Mr. Siracusa kan man abbonere på denne:

<http://5by5.tv/hypercritical>

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 22-07-11 20:50

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> writes:

> At efter alt det snak om Løven, ville være bare en enkelt ting som
> kunne imponere...

Du er bare blevet forvænt :) Kan det ikke glæde dig at du slap for at
fedte med en dvd?

> Øv

Man kan vænne sig til meget - husk "Apple ved bedst" :)

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 23-07-11 16:57

Den 22/07/11 21.49, Thorbjørn Ravn Andersen, 20110722 skrev:

> Du er bare blevet forvænt :) Kan det ikke glæde dig at du slap for at
> fedte med en dvd?

> Man kan vænne sig til meget - husk "Apple ved bedst" :)

Det team vænner jeg mig ikke til, hverken det i iCal og det i
Adressebog...... det er helt kikset og amerikaner-grimt og passer slet
ikke ind i det look som løven ellers har...
Faktis ker det så grimt at det giver grund til at se om efter noget andet!

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 23-07-11 19:09

On Sat, 23 Jul 2011 17:57:13 +0200, <Henry Lerche Madsen> wrote:

> [...]
> ikke ind i det look som løven ellers har...
> Faktis ker det så grimt at det giver grund til at se om efter noget andet!

NÃ¥r det gjelder alternativ til iCal kan jeg anbefale BusyCal.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"