Og nyt hardware ...
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-11 13:53

Ny MacBook Air og Ny Mac Mini .. begge med Thunderbolt, men den sidste
nu helt uden optiske drev

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-07-11 14:09

> Ny MacBook Air og Ny Mac Mini .. begge med Thunderbolt, men den sidste
> nu helt uden optiske drev

Minien krøb godt nok en smule af den gang vask, men jeg synes ikke
prisen afspejler at der er et optisk drev mindre i ;)

Airen er godt nok et nuttet bekendskab, men bundmodellen er godt nok
langt under hvad jeg har brug for mht diskplads. NÃ¥, det skal nok komme
:)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-11 14:15

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110720 <nospam0002+20110720@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Airen er godt nok et nuttet bekendskab, men bundmodellen er godt nok
> langt under hvad jeg har brug for mht diskplads. Nå, det skal nok komme

Diskpladsen er ikke et problem for mig, men 11" eller 13" tommer er lige
småt nok til mine gamle øjne*

Jeg skal nok støtte 15" serien med hyppige genkøb ;)

/thomas

* ok, måske ikke _så_ gamle ...

Fra : Franz Berliner

Dato : 20-07-11 15:02

> Jeg skal nok støtte 15" serien med hyppige genkøb ;)

Og så en trillnbør til at sløbe de 2,5 kilo rundt?

(Har selv en 15, men gider ikke slæbe ret meget på den)

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-11 15:07

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> Og så en trillnbør til at sløbe de 2,5 kilo rundt?
>
> (Har selv en 15, men gider ikke slæbe ret meget på den)

Synes ikke det er så slemt :)

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-07-11 14:30

> Diskpladsen er ikke et problem for mig, men 11" eller 13" tommer er lige
> småt nok til mine gamle øjne*

Så må du jo få dig sådan nogen brille-dimser så du kan se det
alligevel. Det er også billigere end en 15".

> Jeg skal nok støtte 15" serien med hyppige genkøb ;)

Dine aflagte kan så komme på aftægt her. Jeg skal nok nøjes med at
forlange et lavt gebyr!

Min hvide 2008 bliver ringere og ringere - nu er batteriet lige stået af
- men Pro'en ser jeg stadig ingen grund til at opgradere. Jeg afventer
spændt hvad Apple finder på til at overbevise mig om at de skal have
flere af mine penge...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-11 14:36

> [...]

> - men Pro'en ser jeg stadig ingen grund til at opgradere. Jeg afventer
> spændt hvad Apple finder på til at overbevise mig om at de skal have

Hvad med en Thunderbolt skærm med indbygget Ethernet ? ... så tæt på den
mytiske dockingstation man næsten kan komme

/thomas

Fra : Kent

Dato : 20-07-11 22:04

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110720 kom med følgende:
> [...]
> - men Pro'en ser jeg stadig ingen grund til at opgradere. Jeg afventer
> spændt hvad Apple finder på til at overbevise mig om at de skal have

Den hvide er væk, så det bliver i hvert tilfælde ikke sådan en igen.
Men alu er vel også ok.

--

Kent

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-07-11 14:49

> Hvad med en Thunderbolt skærm med indbygget Ethernet ? ... så tæt på den
> mytiske dockingstation man næsten kan komme

De KALDER den faktisk for en docking station (og det er faktisk ret
elegang med stik), men jeg synes at 8000 bananer for en skærm til privat
brug er over hvad budgettet siger (og så skal man lige have Mac'en
også).

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-11 14:56

> [...]

> elegang med stik), men jeg synes at 8000 bananer for en skærm til privat
> brug er over hvad budgettet siger (og så skal man lige have Mac'en

ah, jeg har ikke gennemlæst siderne .. jeg har travlt med at holde ferie
;)

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-07-11 15:26

> ah, jeg har ikke gennemlæst siderne .. jeg har travlt med at holde ferie
> ;)

Sidder du der og siger at du ikke aner hvad du udtaler dig om? Der KAN
man bare se.

Nu bliver du nødt til at dokumentere alle dine fremtidige udtalelser med
links og indscannede NDA'ere!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-11 15:33

> [...]

> man bare se.
>
> Nu bliver du nødt til at dokumentere alle dine fremtidige udtalelser med

Betyder det jeg ikke bare kan tage mine informationer fra Twitter heller
? .... fordømt ...

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-07-11 16:19

> Betyder det jeg ikke bare kan tage mine informationer fra Twitter heller
> ? .... fordømt ...

Det skal være fra Steven Jobs selv, OG du skal huske linket!

Fra : Esben

Dato : 20-07-11 22:07

> Ny MacBook Air og Ny Mac Mini .. begge med Thunderbolt, men den sidste
> nu helt uden optiske drev
>
> /thomas

Endelig! En MacBook Air med lidt ordentlige specs.

Så skulle man bare have råd til en 30 " skærm/dock også!

Så respekt for denne del af hardwaren (En tidl. PowerBook Duo brugers
"våde drøm")

Dog bliver det spændende at høre hvordan det faktisk spiller!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Kent

Dato : 20-07-11 22:13

Efter mange tanker skrev Esben:

> Så skulle man bare have råd til en 30 " skærm/dock også!

Den er vel kun 27"

--

Kent

Fra : Esben

Dato : 22-07-11 13:43

Kent <kbm@invalid.invalid> wrote:

> Den er vel kun 27"

korrekt! (Det er fordi jeg har 30" nu og antal pixals er i nærheden: 10%
fladere end min 30" og mindre punkter desværre.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad