Apples kvartalsregnskab i radioavisen.
Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 20-07-11 08:29

Jeg mener ikke at kunne huske at det er sket før.
(Hørt kl. 9 på P4.)

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-07-11 08:47

nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen Kruse) writes:

> Jeg mener ikke at kunne huske at det er sket før.
> (Hørt kl. 9 på P4.)

Det er agurketid, men det kan være de har sat ny rekord.

De skal jo også ud og købe en chipfabrik så de ikke behøver bekymre sig
om hvem de sagsøger...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-11 08:49

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110720 <nospam0002+20110720@gmail.com> wrote:

> Det er agurketid, men det kan være de har sat ny rekord.
>
> De skal jo også ud og købe en chipfabrik så de ikke behøver bekymre sig
> om hvem de sagsøger...

Samsung ? ... de er heldgivis så store at deres semiconductor division
er ret ligeglade med om deres mobiltelefon enhed bliver sagsøgt :)

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-11 08:51

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110720 <nospam0002+20110720@gmail.com> wrote:

> Det er agurketid, men det kan være de har sat ny rekord.

og kursen ligeefter:

<http://dl.dropbox.com/u/693028/aapl.png>

/thomas

Fra : Erik Richard Sørens~

Dato : 20-07-11 12:41

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110720 wrote:

> Det er agurketid, men det kan være de har sat ny rekord.
>
> De skal jo også ud og købe en chipfabrik så de ikke behøver bekymre sig
> om hvem de sagsøger...

Ja, og det var på P1 også... Et overskud i 2. kvartal på 40 milliarder
Dkr. og en øjeblikkelig d.d. kursstigning på 7% og 17% siden 01.01.11.

- Og så svirrer det med rygter om, at løven skulle give et gevaldigt
brøl senre i dag - altså blive frigivet... - Det vil så bare undre mig,
da det i så tilfælde er første gang Apple, udgiver et nyt system med kun
én enkelt GM session...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-11 08:49

> Jeg mener ikke at kunne huske at det er sket før.
> (Hørt kl. 9 på P4.)

Jo, det er sket før.

Men at Apple slår alle rekorder er efterhånden "old news" ;)

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-07-11 09:13

> Samsung ? ... de er heldgivis så store at deres semiconductor division
> er ret ligeglade med om deres mobiltelefon enhed bliver sagsøgt :)

Apple er ikke ligeglad. Du skal ikke bilde mig ind at Steve Jobs bryder
sig om at verden ikke gør som han siger ;)

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-07-11 13:30

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> writes:

> [...]
> brøl senre i dag - altså blive frigivet... - Det vil så bare undre
> mig, da det i så tilfælde er første gang Apple, udgiver et nyt system

Måske har du ikke underskrevet de rigtige NDA'ere så?

Pyt, personligt venter jeg lige en uge efter frigivelsen for at se hvor
meget bøvl Thomas har :)

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 20-07-11 13:36

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110720 <nospam0002+20110720@gmail.com> wrote:

> Måske har du ikke underskrevet de rigtige NDA'ere så?

Det er ikke et rygte, det blev oplyst af Apple i forbindelse med
fremlæggelsen af regnskabet.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-11 13:50

> [...]

> Måske har du ikke underskrevet de rigtige NDA'ere så?
>
> Pyt, personligt venter jeg lige en uge efter frigivelsen for at se hvor

Jeg har kørt med 10.7 siden den første developer preview :)

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-07-11 14:03

> Jeg har kørt med 10.7 siden den første developer preview :)

Det ved jeg godt, men er der ikke maskiner i din nærhed der først skal
opgraderes nu?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-11 14:05

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110720 <nospam0002+20110720@gmail.com> wrote:

> Det ved jeg godt, men er der ikke maskiner i din nærhed der først skal
> opgraderes nu?

Jo :) ... jeg skal nok råve højt hvis der er noget der går helt galt :)

/thomas