Dropbox væk fra menuen ??
Fra : jagge

Dato : 19-07-11 12:45

Hey

Jeg har ikke brugt dropbox et stykke tid men har det liggende. Nu skulle
jeg bruge det men det menupunkt der muliggør at man kan kopiere et
direkte link i public folderen det er der bare ikke ???

Jeg har ikke noget "dropbox" menupunkt i finder når jeg har åbnet
dropbox mappen. Meget irreterende. Jeg har prøvet at fjerne dropbox og
geninstallere, det hjælper ikke noget.

Jeg har googlet men ingen løsning fundet. Jeg kører OS 10.6.8

Håber nogen kan hjælpe.

MVH

Jakob

Fra : Judith P. Abrahamsen

Dato : 19-07-11 13:08

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> jeg bruge det men det menupunkt der muliggør at man kan kopiere et
> direkte link i public folderen det er der bare ikke ???

Jeg hadde dette problemet med Path Finder.

Der fant jeg følgende løsning:
<http://forums.dropbox.com/topic.php?id=13858&replies=17#post-86819>

Gå til
/Application/Dropbox.app/Contents/Resources/
kopier filen DropboxPlugin.plugin (hos meg var den pakket som .tgz)

Lim inn filen her:
~/Library/Contextual Menu Items/
Og hvis den er pakket, pakk den ut.

Restart Finder.

judith
--
Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskammet og behøvlet tøy
med fattelig mange bønnhørlige lemper.

Fra : jagge

Dato : 22-07-11 16:21

> /Application/Dropbox.app/Contents/Resources/
> kopier filen DropboxPlugin.plugin (hos meg var den pakket som .tgz)

> [...]

Hey

Du er en stjerne, det virkede sgu :0)

Takker.

MVH