Adressebog - arkiv, hvor?.
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 19-07-11 10:22

Hejsa.

Da mit meget gamle mailprogram - Eudora - nu bliver aflivet med den
kommende løve, må jeg til at bruge Mail og Adressebog. OK med det, det
er sikkert også meget bedre, men:
Nu har jeg opbyget min adressebog på min iMac og vil have det over på
min MBP. Hvor ligger arkivet så jeg kan overføre/kopier.

På forhånd tak.

Michael C.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-07-11 10:26

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> Nu har jeg opbyget min adressebog på min iMac og vil have det over på
> min MBP. Hvor ligger arkivet så jeg kan overføre/kopier.

du kan eksportere en fil fra Adressebog som du kan flytte over og
importere

/thomas

Fra : Niller

Dato : 19-07-11 05:43

On 19 Jul., 11:25, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> du kan eksportere en fil fra Adressebog som du kan flytte over og
> importere
>
> /thomas

Samme problem - jeg kan godt lide entourage, så jeg opgraderede til
office 2008 som også har entourage og den vil også virke på leon..

Men ellers som thomas siger...

Nils

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-07-11 15:49

Niller <nilsba@gmail.com> wrote:

> Samme problem - jeg kan godt lide entourage, så jeg opgraderede til
> office 2008 som også har entourage og den vil også virke på leon..

Den var ny ... en der frivilligt bruger Entourage ;)

/thomas