itunes på iphone
Fra : Carsten1955@gmail.co~

Dato : 17-07-11 14:05

Hej.
Min Itunes på min iphone er væk! Jeg ved ikke hvordan.
Nogen ide om hvordan jeg kan installere den igen?
Problemet bla.a. er at jeg ikke kan købe musik via min tlf
mvh Carsten Grøndal

Fra : Pico

Dato : 17-07-11 21:12

Den 17-07-2011 22:04, Carsten1955@gmail.com skrev:
> [...]
> Nogen ide om hvordan jeg kan installere den igen?
> Problemet bla.a. er at jeg ikke kan købe musik via min tlf
Er det ikke fordi den nu hedder App Store ?

--
MVH
Pico

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 17-07-11 21:25

"Carsten1955@gmail.com" <carsten1955@gmail.com> writes:

> [...]
> Nogen ide om hvordan jeg kan installere den igen?
> Problemet bla.a. er at jeg ikke kan købe musik via min tlf

Sæt den til din computer, og kig i iTunes på den. Der kan du se alle
skærmene og flytte rundt på ikonerne...

Fra : Carsten1955@gmail.co~

Dato : 17-07-11 14:25

On 17 Jul., 22:12, Pico <Selveste...@hotmail.com> wrote:
> Den 17-07-2011 22:04, Carsten1...@gmail.com skrev:> Hej.
>
> Er det ikke fordi den nu hedder App Store ?
>
> --
> MVH
> Pico

Min viv har tlf magen til min. Der kan vi søge på Itunes på hendes tlf
og finde programmet der.
Kan man ikke på min. Ved at åbne Itunes kan du købe musik på tlf. Kan
hun via Itunes. Jeg kan ikke

mvh Carsten

Fra : Langgaard

Dato : 19-07-11 02:40

On 17 Jul., 22:12, Pico <Selveste...@hotmail.com> wrote:
> Den 17-07-2011 22:04, Carsten1...@gmail.com skrev:> Hej.
>
> Er det ikke fordi den nu hedder App Store ?

Min iPhone er opdateret, og på den ligger der både App Store og
Itunes, så jeg tror ikke Itunes forsvinder af sig selv!

--
Langgaard