Er denne Macbook god nok ??
Fra : jagge

Dato : 14-07-11 17:10

Hey

En bekendts søn vil gerne uddanne sig indenfor medieproduktion. Han vil
bruge en mac som platform og jeg hjælper lidt med at afdække markedet.

I mine øjne ser denne bedst ud

13-inch: 2.7GHz dual-core
Intel Core i7 4GB 1333MHz 500GB 5400-rpm1 Intel HD Graphics 3000.

Det er der man får mest processor for pengene, MEN jeg er i tvivl om det
grafikkort. Specielt fordi jeg har oplevet at min ældre macbook íkke
kunne køre "motion" overhovedet pga for dårlig grafik.

Kan man risikere noget tilsvarende med denne. Jeg vil tro programmer som
3d animation, video editing etc er det der vil være brugen.

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-07-11 17:16

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
>
> Kan man risikere noget tilsvarende med denne. Jeg vil tro programmer som
> 3d animation, video editing etc er det der vil være brugen.

Netop det grafikkort fra Intel skulle være ret godt ... men se om
Macworld eller lign. ikke har et benchmarks ?

/thomas

Fra : jagge

Dato : 14-07-11 21:24

> Netop det grafikkort fra Intel skulle være ret godt ... men se om
> Macworld eller lign. ikke har et benchmarks ?

Takker, det vil jeg prøve

MVH

Jakob

Fra : Kurt Brixen

Dato : 15-07-11 10:17

On 2011-07-14 22:24:22 +0200, jagge said:

> Takker, det vil jeg prøve
>
> MVH
>
> Jakob

Notebookcheck.net tester også Mac.