Løven?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-07-11 16:34

Var det idag den skulle komme???

H.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-11 16:42

Hej,

> Var det idag den skulle komme???

Det ved man når dagen er omme.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-07-11 17:14

<Henrik> wrote:

> Var det idag den skulle komme???

Man kommer langt med ikke at tro på hvad internettet siger ...

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-07-11 00:02

<Henrik> wrote:

> Var det idag den skulle komme???

Var det ikke i weekenden? Det har jeg da læst rygter om. Det var noget
med, at personalet i Apple Stores var blevet orienteret om, at der
skulle være en særlig begivenhed, og de skulle være på arbejde om natten
for at sætte nye plakater og den slags op i butikkerne.
Nu ville jeg finde en reference, men i stedet finder jeg et
rygte om, at Lion alligevel ikke kommer i denne uge:

<http://www.macrumors.com/2011/07/14/os-x-lion-not-going-to-launch-this-
week/>

Det er ellers meget sjovt. Da Mac OS X kom, brugte man meget udtrykket,
at man "kørte OS X". Da så OS X "Jaguar" kom, brugte man udtrykket, at
man "kørte Jaguar". Jeg tænkte, at det i den forbindelse kunne være
sjovt at komme kørende i en Jaguar (bilen) til et Mac-møde. "Jamen I
sagde da allesammen, at I kører Jaguar".
Sådan gik det desværre ikke, men nu, hvor OS X hedder "Lion"
(det er fransk for løve), kan jeg med stolthed møde op i min bil, hvor
en løve flot knejser på kølergrillen
Men ellers har jeg ikke så vildt travlt med at få Lion
(styresystemet). Jeg har ikke fået læst Joe Kissells "Take Control of
upgrading to Lion".
--
Henrik Münster
Esbjerg