Batteri i MBP modtager ikke ladning?
Fra : Langgaard

Dato : 12-07-11 04:53

Hej.

Efter en uge i tasken vil mit batteri i min MBP ikke modtage ladning?

Batteriet har kun kørt ca. 25 cykluser og er købt i start 2011.

Tips, triks eller nyt batteri?

--
Langgaard

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 12-07-11 12:07

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Hej.
>
> Efter en uge i tasken vil mit batteri i min MBP ikke modtage ladning?
>
> Batteriet har kun kørt ca. 25 cykluser og er købt i start 2011.
>
> Tips, triks eller nyt batteri?

Batterier har ikke godt af at være afladet. Hvordan ser du at det ikke
modtager ladning? Måske skal du bare lade lidt længere på det.

Fra : Langgaard

Dato : 12-07-11 05:35

On 12 Jul., 13:07, nos...@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen Kruse) wrote:

> Batterier har ikke godt af at være afladet. Hvordan ser du at det ikke
> modtager ladning? Måske skal du bare lade lidt længere på det.

I "om denne Mac" under strøm står der, kapacitet: 0 mAh, oplader: nej.
Og den grønne indikator i "stikket" lyser konstant grøn.

--
Langgaard

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-07-11 20:51

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> I "om denne Mac" under strøm står der, kapacitet: 0 mAh, oplader: nej.
> Og den grønne indikator i "stikket" lyser konstant grøn.

Og du bruger en rigtig MacBook Pro-oplader på 85 W og ikke en af de små
opladere til MacBook eller MacBook Air?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Langgaard

Dato : 14-07-11 08:45

On 13 Jul., 21:50, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Og du bruger en rigtig MacBook Pro-oplader på 85 W og ikke en af de små
> opladere til MacBook eller MacBook Air?

Yes, den der fulgte med maskinen, og den lader fint på andre
batterier.

Der er vel noget garanti på sådan et batteri, eller er der det på
batterier (originalt)?

--
Langgaard

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-11 15:57

Hej,

> Der er vel noget garanti på sådan et batteri, eller er der det på
> batterier (originalt)?

Jeg går ud fra at du har købt det i Danmark, så er der, uanset
forhandler, altid 2 års reklamationsret. Da du har købt indenfor mindre
end 6 måneder og i øvrigt ikke lyder til at have slidt unormalt på
batteriet, så er du godt stillet. Ned i forretningen og bed om
reparation/bytning.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Langgaard

Dato : 14-07-11 11:59

On 14 Jul., 16:56, Jens Kristian Søgaard <j...@mermaidconsulting.dk>
wrote:
> [...]
> end 6 måneder og i øvrigt ikke lyder til at have slidt unormalt på
> batteriet, så er du godt stillet. Ned i forretningen og bed om

Jeg vil da prøve at høre hvad de siger, og vener tilbage

God Weekend

--
Langgaard