Hvor køber man brugt Mac-grej i dag?
Fra : Jørgen Angel

Dato : 11-07-11 16:50

Jeg ville godt have fingre i en billig (derfor brugt) ekstern harddisk.
Den skal bare bruges til at transportere ca. 80 GB billeder en gang.

Markedspladsen her på newsgruppen er der ikke meget gang i. Har fundet
macnyt.dk. Her er der heller meget gang i deres Marked.

Så hvor handler man brugt Mac i dag?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-07-11 17:32

angelFJERN@angel.dk (Jørgen Angel) writes:

> Jeg ville godt have fingre i en billig (derfor brugt) ekstern harddisk.
> Den skal bare bruges til at transportere ca. 80 GB billeder en gang.

Hvis du er fint tilfreds med en USB-disk behøver det ikke være
mac-specifikt.

Fra : Jørgen Angel

Dato : 11-07-11 21:38

=?utf-8?Q?Thorbj=C3=B8rn?= Ravn Andersen, 20110711
<nospam0002+20110711@gmail.com> wrote:

> Hvis du er fint tilfreds med en USB-disk behøver det ikke være
> mac-specifikt.

USB er i denne sammenhæng fint nok. Vil det sige, at jeg bare kan købe
en i Aldi, ComputerWorld eller hos en eller anden PC-pusher?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-07-11 20:05

Jørgen Angel <angelFJERN@angel.dk> wrote:

> [...]
>
> Markedspladsen her på newsgruppen er der ikke meget gang i. Har fundet
> macnyt.dk. Her er der heller meget gang i deres Marked.

Du kan låne en af mig gratis.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Jørgen Angel

Dato : 11-07-11 21:41

> Du kan låne en af mig gratis.

Det er sødt af dig, Jesper. Men jeg afleverer den og ser den ikke igen.
Det var som alternativ til at brænde 20 DVD'ere.
Men tak!

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-07-11 21:49

> [...]

> USB er i denne sammenhæng fint nok. Vil det sige, at jeg bare kan købe
> en i Aldi, ComputerWorld eller hos en eller anden PC-pusher?

Det skulle jeg mene. Hvis den kun skal bruges på en Mac, så omformater
den med DiskVærktøj til HFS.

HUSK at skubbe den ud inden du tager stikket ud.

Fra : Steen

Dato : 14-07-11 10:14

Jørgen Angel <angelFJERN@angel.dk> wrote:

> Jeg ville godt have fingre i en billig (derfor brugt) ekstern harddisk.
> Den skal bare bruges til at transportere ca. 80 GB billeder en gang.

Køb en billig én i Elgiganten, jeg købte en billig 2TB derude.
Den er ikke så pokkers smart, men den gør det den skal.
Vær lige opmærksom på om den skal bruges på kryds af Mac/PC, det har
indflydelse på hvordan du formaterer den.
--
Steen