Apple store bliver opdateret nu
Fra : Kurt Brixen

Dato : 10-07-11 08:39

Spændende, hvad der er af nyt, når den åbner igen.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-07-11 10:11

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> Spændende, hvad der er af nyt, når den åbner igen.

intet ... ikke på en søndag.

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-07-11 10:19

> intet ... ikke på en søndag.

Den er åben nu. Der er ikke nogen "NEW"-markeringer nogen steder :(

Nå, de kommer nok med komplet opdatering med 10.7 når den frigives.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-07-11 10:31

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110710 <nospam0002+20110710@gmail.com> wrote:

> Den er åben nu. Der er ikke nogen "NEW"-markeringer nogen steder :(
>
> Nå, de kommer nok med komplet opdatering med 10.7 når den frigives.

Søndag er deres normale "maintenence window" ...

/thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 10-07-11 11:04

On 2011-07-10 11:31:27 +0200, Thomas von Hassel said:

> Søndag er deres normale "maintenence window" ...
>
> /thomas

OK. Det vidste jeg ikke. Nu troede jeg lige der var noget nyt på vej.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-07-11 11:11

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> OK. Det vidste jeg ikke. Nu troede jeg lige der var noget nyt på vej.

desværre :) .. men guderne må vide hvorfor Apple's ehandelsløsning ikke
kan opdateres uden at de tager det hele offline :)

/thomas

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 10-07-11 12:46

> desværre :) .. men guderne må vide hvorfor Apple's ehandelsløsning ikke
> kan opdateres uden at de tager det hele offline :)

Fordi det kører under OS X ?

Andreas M. Hansen
-Som hastigt løber i bombeskjul....

Fra : Kurt Hansen

Dato : 10-07-11 13:21

Den 10/07/11 11.18, Thorbjørn Ravn Andersen, 20110710 skrev:

> Den er åben nu. Der er ikke nogen "NEW"-markeringer nogen steder :(
>
> Nå, de kommer nok med komplet opdatering med 10.7 når den frigives.

Den gør den den 14. ds.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 10-07-11 13:55

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> Den gør den den 14. ds.

Ds= denne sommer eller?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-07-11 13:58

<Henrik> wrote:

> Ds= denne sommer eller?

ds = dennes = den måned vi er i

Men det er stadig kun et rygte ...

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 10-07-11 10:19

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:
> Spændende, hvad der er af nyt, når den åbner igen.

En joke, eller?

Den er som den plejer og der er intet nyt...

H.