Ata?
Fra : Kas

Dato : 11-08-01 10:28

Et rigtig dumt spørgsmål: Hvad bruges ATA-indgangene til på mit Asus
A7V-133? Kan jeg sætte mine to, lidt ældre, hardiske på disse kanaler, eller
springer jeg noget i luften?

Mvh. Kasper

Fra : Ole Axelsen

Dato : 11-08-01 10:36

"Kas" <no@spam.dk> wrote in message
> Et rigtig dumt spørgsmål: Hvad bruges ATA-indgangene til på mit Asus
> A7V-133? Kan jeg sætte mine to, lidt ældre, hardiske på disse kanaler,
eller
> springer jeg noget i luften?

Du ødelægger ikke noget. Hvis stikkene passer vil det også virke.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Kas

Dato : 11-08-01 10:46

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du ødelægger ikke noget. Hvis stikkene passer vil det også virke.

Tak for svaret!

Men nu til guldspørgsmålet: Hvad opnår jeg ved det?

Mvh. Kasper

Fra : Tom

Dato : 11-08-01 15:23

>Men nu til guldspørgsmålet: Hvad opnår jeg ved det?<

Ikke noget Hvis det er en IDE 33 disk du har, og du sætter den til et
IDE/ATA 66/100 kabel ja så kører den stadig kun IDE 33.

Hilsen Tom.