Saab scorer "Top Safety Pick" i US crashte~
Fra : Henrik B.

Dato : 05-07-11 19:38

Den nye Saab 9-4X er netop crashtestet af amerikanske IIHS. Scorer en bil topkarakter i alle 4 crashtestkategorier - frontal, sideimpact, roll-over og headrestraint - får modellen prædikatet "Top Safety Pick". Dette har Saab 9-4X netop fået. Det er anden Saab, på 3 uger, som modtager top-ratingen. Saab 9-5 fik samme rating for 3 uger siden.

M.v.h.

--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

Fra : KASO

Dato : 05-07-11 20:52

> [...]
> Saab 9-4X netop fået. Det er anden Saab, på 3 uger, som modtager
> top-ratingen. Saab 9-5 fik samme rating for 3 uger siden.

Var det ikke dig, der engang prædikede, at crashtests var ligegyldige og
bilerne blot var konstrueret til at score godt i tests?
Men det gælder måske ikke, når Saab nu (i modsætning til dengang) scorer
godt?

Nå - det hjælper jo heller ikke, at et en (eller 2) modeller scorer godt i
tests, hvis fabrikken allerede er uddød.......

Fra : tiper

Dato : 06-07-11 04:58

On 5 Jul., 21:51, "KASO" <S...@nospam.invalid> wrote:

> Var det ikke dig, der engang prædikede, at crashtests var ligegyldige og
> bilerne blot var konstrueret til at score godt i tests?

For en SÅB ejer er det vigtigt at vide om den bløde hat krøller i
tilfælde af uheld, eller om den kan holde formen

Fra : alexbo

Dato : 06-07-11 16:35

"Henrik B." skrev

> Den nye Saab 9-4X er netop crashtestet af amerikanske IIHS.

En glimrende bil, en af GM's utallige 4 hjulstrækkere, den produceres i
Mexico under mange navne.

http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Theta_Premium

"The new Saab 9-4x is expected to reach US showrooms in May with the United
Kingdom and other European markets waiting until the fall of 2011 for their
chance at the new Swedish-badged/GM-engineered crossover."

Til efteråret kan vi måske købe en GM bil med et nydeligt SAAB skilt.

mvh
Alex Christensen

Fra : Henrik B.

Dato : 06-07-11 11:13

On 6 Jul., 17:35, "alexbo" <ale...@email.dk> wrote:
> [...]
> chance at the new Swedish-badged/GM-engineered crossover."
>
> Til efteråret kan vi måske købe en GM bil med et nydeligt SAAB skilt.

Og hvor i dit link ser du så ovenstående citat?

M.v.h.

Fra : K_Nielsen

Dato : 06-07-11 20:16

"Henrik B." skrev i meddelelsen

> [...]
>
> mvh
> Alex Christensen

> Og hvor i dit link ser du så ovenstående citat?

Det kunne måske være her:
http://www.torquenews.com/106/first-new-saab-94x-rolls-assembly-line

Kent Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 07-07-11 08:13

> "K_Nielsen" skrev i meddelelsen

> Det kunne måske være her:
> http://www.torquenews.com/106/first-new-saab-94x-rolls-assembly-line

Ahhh, så forstår jeg bedre! Der er tale om quote-fucking fra Alex' side - i
bedste KAOS stil....
Og citat fra én som reelt intet aner om, hvordan bilen er bygget!

--
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/

Fra : KASO

Dato : 07-07-11 09:30

> Og citat fra én som reelt intet aner om, hvordan bilen er bygget!

Men det gør du heldigvis - for du har selv fået historien fra Saabs
marketingsafdeling, der har fortalt, hvordan udskiftningen af logoet gjorde
det til en 112% ægte Saab med helt unikke egenskaber

(Samme troværdige kilde, der fortalte, at de skam ikke havde et
produktionsstop, men blot et lille "hik" i produktionen - et hik, der
foreløbig har varet ca. 3 måneder..........)