Audi AW 43 271 ??
Fra : jan.froerup@gmail.co~

Dato : 28-06-11 07:11

Nogen her inde der ved hvor den bil har bygget rede ??
--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 28-06-11 07:53

On Tue, 28 Jun 2011 08:11:25 +0200, jan.froerup@gmail.com wrote:

>Nogen her inde der ved hvor den bil har bygget rede ??

>--

Den har måske skidt i egen rede?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 28-06-11 08:48

On Tue, 28 Jun 2011 08:53:01 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Den har måske skidt i egen rede?
Det er da kun BMWer der gør dette ?

/Hans

Fra : jan.froerup@gmail.co~

Dato : 28-06-11 10:10

folmer@rasmussen.dk skrev :

>Den har måske skidt i egen rede?

også i den grad

Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-06-11 15:22

Den 28-06-2011 11:09, jan.froerup@gmail.com skrev:
> også i den grad

Du kan sq da ikke komme med ½-delen.
Jeg er sikkert ikke den eneste der vil vide hvad
han har gjort. Hvilken størrelse klaphat vi har med at gøre.
Hvilken saftig historie vi går glip af.
Så fortæl fortæl.

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-11 17:50

<jan.froerup@gmail.com> wrote in message news:q2si07hbvcg50h30vrgpl73ro9bms1k40u@news.sunsite.dk...
> Nogen her inde der ved hvor den bil har bygget rede ??

Kan den ikke findes hos www.bilgalleriet.dk ?

Har vedkommende en mobil der skal en tur i marken?

--
Tom

Fra : jan.froerup@gmail.co~

Dato : 28-06-11 19:34

"Tom" <<nospam>> skrev :

>Kan den ikke findes hos www.bilgalleriet.dk ?
>
>Har vedkommende en mobil der skal en tur i marken?

Vi er sådan så småt ved at nærme os emnet - uden at være bare tæt på.

Jeg har overtaget en bil, der åbenbart har været ejet af en gut, der
har haft nogle bataljer med nogle unge rødder.

Forleden jeg holdt parkeret ved havnen i en lidt større by, hvor er er
en vej ud til en lille mole/mødested, kom de der knaldhætter forbi, og
skulle da lige brilliere med at bruge flab, hvorefter tosserne
fortsatte ud på molen.

Tosser - fordi de på tilbagevejen havde overset muligheden for at den
de råbte ad, sådan set nu havde stillet "sin temmeligt tunge bil" på
tværs, så de ikke rigtigt kunne "komme i land igen" uden at forklare
sig.

Søreme sjovt at se sådan et par seje fyre sidde længe og studere
måger, for "køre i land" turde de åbenbart ikke :)

Tilbage i Walkie-Talkie tiden kaldte vi dem mikrofonhelte

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-11 15:39

<jan.froerup@gmail.com> wrote in message news:ot6k079kq0js3tfn4tmat4fjrorckk6orj@news.sunsite.dk...

> [...]
> måger, for "køre i land" turde de åbenbart ikke :)
>
> Tilbage i Walkie-Talkie tiden kaldte vi dem mikrofonhelte

lol, og en tur i havnen var så heller ikke en mulighed

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-06-11 16:02

>skrev i meddelelsen
>
>Nogen her inde der ved hvor den bil har bygget rede ??

Hmm, AW43271 er ikke en Audi, men derimod en Seat Toledo 1,9TDI fra 2006.
Så enten har du skrevet forkert bil-mærke/reg.nr. ellers har du købt katten
i sækken.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : jan.froerup@gmail.co~

Dato : 29-06-11 22:07

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

>Hmm, AW43271 er ikke en Audi, men derimod en Seat Toledo 1,9TDI fra 2006.
>Så enten har du skrevet forkert bil-mærke/reg.nr. ellers har du købt katten
>i sækken.

Spooky - jeg er temmeligt sikker på det var en Audi A4 - og er da også
pænt sikker på nummeret.

sedlen ligger ude i bilen - så jeg skal da lige kigge .....

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-06-11 22:36

jan.froerup@gmail.com skrev den 29-06-2011:

> Spooky - jeg er temmeligt sikker på det var en Audi A4 - og er da også
> pænt sikker på nummeret.
>
> sedlen ligger ude i bilen - så jeg skal da lige kigge .....

Den har måske kørt med stjålne plader?

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]