hadeobjekter i trafikken
Fra : Claus Frørup

Dato : 31-05-11 10:00

Howdy.
Under planlægningen af en køretur ved hjælp af Google Maps og
streetview faldt jeg lige over denne starut: http://alturl.com/4xm7f

´kæft, hvor jeg bare hader folk der skærer hjørner!

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Anders Majland

Dato : 31-05-11 10:29

> ´kæft, hvor jeg bare hader folk der skærer hjørner!

Der kommer jo aldrig nogen ....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-05-11 10:56

Anders Majland skriver:

> Der kommer jo aldrig nogen ....

Tydeligvis en lokal.

Ikke mindst, hvis man kører lidt længere frem med "googlebilen" og så
kigger bagud. Bilen drejer tydeligvis til venstre og ind i baggården til
kroen.....

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Claus Frørup

Dato : 31-05-11 11:24

Isang tao pinangalanan, Klaus D. Mikkelsen nagsulat:

> [...]
>
>Ikke mindst, hvis man kører lidt længere frem med "googlebilen" og så
>kigger bagud. Bilen drejer tydeligvis til venstre og ind i baggården til

Sjovt at du lige nævner det.... Han er dælme tæt på Googlebilen i
billedet efter det jeg linkede til.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Claus Frørup

Dato : 31-05-11 11:23

Isang tao pinangalanan, Anders Majland nagsulat:

>Der kommer jo aldrig nogen ....

Jeg vil håbe han ikke dukker op i morgen. Jeg har fået "fornøjelsen"
af at være roadcaptain og har 17 MC-er bag mig.......

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : jan.froerup@gmail.co~

Dato : 31-05-11 11:39

Claus Frørup <clausfroerup@hotmail.com> skrev :

>Jeg vil håbe han ikke dukker op i morgen. Jeg har fået "fornøjelsen"
>af at være roadcaptain og har 17 MC-er bag mig.......

Pas på Elge, Kameler og andre underlige skabninger der måtte færdes
nær gade og vej
--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : Claus Frørup

Dato : 31-05-11 19:12

Isang tao pinangalanan, jan.froerup@gmail.com nagsulat:

>Pas på Elge, Kameler og andre underlige skabninger der måtte færdes
>nær gade og vej

Det er nu mest elefanterne der er de farligste....

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 31-05-11 11:40

Den 31-05-2011 11:00, Claus Frørup skrev:
> Howdy.
> Under planlægningen af en køretur ved hjælp af Google Maps og
> streetview faldt jeg lige over denne starut: http://alturl.com/4xm7f
> ´kæft, hvor jeg bare hader folk der skærer hjørner!

Hvis der ellers er udsyn nok omkring hjørnet er det end ikke ulovligt.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 31-05-11 11:52

Finn Guldmann skrev:

> Hvis der ellers er udsyn nok omkring hjørnet er det end ikke ulovligt.

Er der ikke en grund til at, den er fuldt optrukket frem til krydset ?

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-05-11 11:59

Brian Vestergaard skriver:

> Er der ikke en grund til at, den er fuldt optrukket frem til krydset ?

Sidder du her og påstår at du og Finn ikke er enige om, hvad en fuldt
optrukken linje betyder?

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 31-05-11 12:57

Klaus D. Mikkelsen:
> Brian Vestergaard skriver:

> Sidder du her og påstår at du og Finn ikke er enige om, hvad en fuldt
> optrukken linje betyder?

Læs lige en gang til, det var et ganske alm. spørgsmål, så fald du bare
helt ned igen.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-05-11 13:36

Brian Vestergaard skriver:

> Læs lige en gang til, det var et ganske alm. spørgsmål, så fald du bare
> helt ned igen.

Jeg er helt nede

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Leo Havmøller

Dato : 31-05-11 13:47

> Er der ikke en grund til at, den er fuldt optrukket frem til krydset ?

Noget helt andet: Der er mange der har svært ved det der med
kvart/halv/hel/fuldt optrukne linier.
F.eks. tror rigtig mange, at disse her gælder som fuldt optrukne:
http://kortlink.dk/94xa

Leo Havmøller.

Fra : Leo Havmøller

Dato : 31-05-11 13:47

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-05-11 20:17

"Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev i meddelelsen

> Noget helt andet: Der er mange der har svært ved det der med
> kvart/halv/hel/fuldt optrukne linier.
> F.eks. tror rigtig mange, at disse her gælder som fuldt optrukne:
> http://kortlink.dk/94xa

Eller også så er de andre klar over faremomenterne i at skifte vognbane i en
tunnel ;)

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 31-05-11 15:30

Den 31-05-2011 12:52, Brian Vestergaard skrev:

> Er der ikke en grund til at, den er fuldt optrukket frem til krydset ?

Jo, men hvad er den den anden vej?

Fra : Christian Stidsen

Dato : 31-05-11 17:44

> Er der ikke en grund til at, den er fuldt optrukket frem til krydset ?

Der er faktisk ikke fuldt optrukket - altså, fra den side hvor bilen burde
køre

Christian

Fra : Claus Frørup

Dato : 31-05-11 12:15

Isang tao pinangalanan, Finn Guldmann nagsulat:

>Hvis der ellers er udsyn nok omkring hjørnet er det end ikke ulovligt.

Ok.... hvis du klikker et enkelt billede frem i serien, kan du se at
starutten har snuppet ca 5 meter af googlebilens standselængde, der er
ca 16 meter i det øjeblik starutten dukker op. Billedet illustrerer
ganske godt hvor tæt de er på hinanden. Jeg synes det er en farlig
situation, der kunne være undgået hvis han ikke absolut skulle skære
hjørnet.

Jow jow.... jeg ved det godt.... Jeg _er_ sippet! Men jeg har altså
klippet to hjørneskærende billister, alene fordi de snuppede min
standselængde..... heldigvis for mig, kørte jeg i bus. Men det er
ganske afgjort _ikke_ spor sjovt, at komme ud for sådan nogle padder
når jeg kører MC.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 31-05-11 15:34

Den 31-05-2011 13:14, Claus Frørup skrev:
> [...]
> standselængde..... heldigvis for mig, kørte jeg i bus. Men det er
> ganske afgjort _ikke_ spor sjovt, at komme ud for sådan nogle padder

Jeg er ikke uenig i at det er farligt det han gør.

Og ved at klikke frem kan jeg også se at der ikke lige er det bedste
udsyn til at gøre det han gør.

Men det gør det jo ikke ulovligt.

Fra : Claus Frørup

Dato : 31-05-11 17:31

Isang tao pinangalanan, Finn Guldmann nagsulat:

<Klipper lige et hjørne>
>Jeg er ikke uenig i at det er farligt det han gør.
>
>Og ved at klikke frem kan jeg også se at der ikke lige er det bedste
>udsyn til at gøre det han gør.
>
>Men det gør det jo ikke ulovligt.

Næh, der mangler jo dobbelt optrukne linier på stedet. Men starutten
er lige et nummer for grov efter min mening.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Klaus G.

Dato : 31-05-11 15:45

> ´kæft, hvor jeg bare hader folk der skærer hjørner!
Jeg elsker også dig :)

--
Klaus G. som skære hjørner!

Fra : Claus Frørup

Dato : 31-05-11 17:22

Isang tao pinangalanan, Klaus G. nagsulat:

>Jeg elsker også dig :)

Kom her over og vend dig om...... så skal jeg fa´me gi´dig et kys du
aldrig glemmer...

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-05-11 18:13

> [...]
> streetview faldt jeg lige over denne starut: http://alturl.com/4xm7f
>
> ´kæft, hvor jeg bare hader folk der skærer hjørner!

Nogen der ved hvorfor nogle, men ikke alle skiltene er slørede?

--
Uffe Bærentsen

Fra : Claus Frørup

Dato : 31-05-11 19:24

Isang tao pinangalanan, Uffe Bærentsen nagsulat:

>Nogen der ved hvorfor nogle, men ikke alle skiltene er slørede?

Det er den Jyske motorvejsmafia der har været på spil.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-05-11 19:30

Den 31-05-2011 20:24, Claus Frørup skrev:
> Isang tao pinangalanan, Uffe Bærentsen nagsulat:

> Det er den Jyske motorvejsmafia der har været på spil.

Findes der virkelig sådan en fisk???????

--
Uffe Bærentsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-05-11 19:45

Uffe Bærentsen skriver:

> Findes der virkelig sådan en fisk???????

Det er en slørhale......deraf de slørede skilte.

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Christian Stidsen

Dato : 31-05-11 19:35

> Nogen der ved hvorfor nogle, men ikke alle skiltene er slørede?

Det har noget med Googles "respekt for privatliv" og "Du må ikke have gratis
reklame på google" politik at gøre.
- den fungerer bare ikke så godt endnu at den kan skelne mellem "Styrtom 5"
og "Jens Peters Bondegård"

Fra : Ivan Madsen

Dato : 31-05-11 20:36

On Tue, 31 May 2011 11:00:16 +0200, Claus Frørup
<clausfroerup@hotmail.com> wrote:

>Howdy.
>Under planlægningen af en køretur ved hjælp af Google Maps og
>streetview faldt jeg lige over denne starut: http://alturl.com/4xm7f
>
>´kæft, hvor jeg bare hader folk der skærer hjørner!

Av, av, av hvis der var kommet en "standard-firmabil" den anden vej
fra. De kører 60+ indtil 15 m fra krydset - har flere gange været tæt
på at få behov rent undertøj når man kommer snigende med 80 på "den
store vej" )