iPhone purchased items
Fra : Palle

Dato : 02-07-11 22:16

Hej med Jer,

Hvordan er det...?

Eksempel:

Jeg hentede Angry Birds til 6 kroner. Afinstallerede det igen fordi jeg
blev harm over at den ville have adgang til min Apple konto (AppleID).

Så vil jeg gerne have det installeret igen. Men skal jeg så smide 6
kroner for det igen eller hvordan er det? Det er ingen katastrofe men
hvis det er en måde er det lige fråds nok at betale for alting 2 gang

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-07-11 22:47

Palle <nospam@nospam.dk> wrote:

> [...]
> kroner for det igen eller hvordan er det? Det er ingen katastrofe men
> hvis det er en måde er det lige fråds nok at betale for alting 2 gang

Programmer kan du hente igen lige så tosset du vil .. i den sidste nye
ITunes kan du enda få en liste over tidligere hentede programmer ..

/thomas

Fra : Palle

Dato : 04-07-11 19:36

On 2011-07-02 23:47:19 +0200, Thomas von Hassel said:

> Programmer kan du hente igen lige så tosset du vil .. i den sidste nye
> ITunes kan du enda få en liste over tidligere hentede programmer ..

Nu bruger jeg ikke iTunes så tit og slet ikke til at hente programmer.
Bruger primært app store på telefonen. Men selvom jeg slutter telefonen
til iTunes kan jeg ikke umiddelbart se hvordan jeg skulle kunne
genhente noget?!

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-07-11 20:04

> [...]

> Bruger primært app store på telefonen. Men selvom jeg slutter telefonen
> til iTunes kan jeg ikke umiddelbart se hvordan jeg skulle kunne

Hidtil har du bare skullet gå ind i App Store og hente programmerne
igen. I den nye iTunes skal du åbne iTunes Store. Oppe til højre er der
et nyt punkt, der hedder Purchased. Det skal du åbne. I USA kan man også
hente musik, man har købt tidligere, men det kan man ikke i Danmark. Her
er det kun apps.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Palle

Dato : 04-07-11 21:28

On 2011-07-04 21:04:01 +0200, Henrik Münster said:

> [...]
> et nyt punkt, der hedder Purchased. Det skal du åbne. I USA kan man også
> hente musik, man har købt tidligere, men det kan man ikke i Danmark. Her

I "Purchased" kan jeg kun se det jeg har indkøbt via iTunes. Ikke det
jeg har købt via iPhone --> App store. Som jeg ser det er min eneste
mulighed at købe applikationen igen.

Jeg har købt en app på telefonen og har afinstalleret den igen inden
jeg har synkroniseret med iTunes. Det er det der er situationen.

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-07-11 21:32

> [...]

> Jeg har købt en app på telefonen og har afinstalleret den igen inden
> jeg har synkroniseret med iTunes. Det er det der er situationen.

Du ser det forkerte sted:

<http://dl.dropbox.com/u/693028/itunes.png>

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 04-07-11 21:44

On Mon, 4 Jul 2011 22:28:16 +0200, <Palle> wrote:
> Jeg har købt en app på telefonen og har afinstalleret den igen inden
> jeg har synkroniseret med iTunes. Det er det der er situationen.

Du blir uansett ikke belasteti*, men om du går på iPhone -> App Store ->
Updates, så vil du ha noe som heter Purchased der. Da får du se alt den
kontoen har kjøpt. Trykk på skyikonet for å installere på nytt.

*forutsatt at du ikke har skiftet Apple ID.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 04-07-11 21:45

On Mon, 4 Jul 2011 20:43:58 +0000 (UTC), <Tor Einar Samdahl> wrote:

> [...]
> kontoen har kjøpt. Trykk på skyikonet for å installere på nytt.
>
> *forutsatt at du ikke har skiftet Apple ID.

Tror det forder iOS 4.3.3 på iDingsen også.