10.7 er gået GM ....
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-07-11 21:09

Det var hurtigt ....

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-07-11 21:45

> Det var hurtigt ....

De har nok kunnet skippe en QA-cycle. Det sker jo :)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-07-11 21:49

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110701 <nospam0002+20110701@gmail.com> wrote:

> De har nok kunnet skippe en QA-cycle. Det sker jo :)

Jep, jeg har kørt med de forskellige beta udgaver siden DP1 og jeg må
sige det har været en fornøjelse det meste af tiden....

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-07-11 22:10

> Det var hurtigt ....

Og flere gode nyheder:

<http://www.macrumors.com/2011/07/01/os-x-lion-allows-running-multiple-c
opies-on-the-same-machine-virtualization/>

"(iii) to install, use and run up to two (2) additional copies or
instances of the Apple Software within virtual operating system
environments on each Mac Computer you own or control that is already
running the Apple Software."

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 02-07-11 12:23

> Jep, jeg har kørt med de forskellige beta udgaver siden DP1 og jeg må
> sige det har været en fornøjelse det meste af tiden....

Og nu er MacBook Pro'erne også på tilbud (fx hos expert) så det passer
meget godt med at hele produktlinien fornyes samtidig med at 10.7 ryger
på banen.