DVD Profiler i WINE
Fra : Jesper

Dato : 28-06-11 17:25

Har fået DVD Profiler 372 til at køre udmærket i WINE 1.2.2 under X11.
Jeg har dog ét problem: DVD Profiler kan ikke læse DVDer fra DVD drevet.
Har tilføjet drevbogstav under Configuration -> Enheder i WINE.

--
Jesper
Danmark står på 4 søjler:

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-06-11 18:48

> Blod, jord, kirke og kongehus

Tror vi kan nøjes med nr. 2

/thomas

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 28-06-11 20:22

Den 28/06/11 18.25, Jesper skrev:
> Har fået DVD Profiler 372 til at køre udmærket i WINE 1.2.2 under X11.
> Jeg har dog ét problem: DVD Profiler kan ikke læse DVDer fra DVD drevet.
> Har tilføjet drevbogstav under Configuration -> Enheder i WINE.

Har du prøvet at mounte DVD-en ved at starte "FairMount", det gratis
program fra "Metakine"?

Det har fungeret for mig i Wine. Dog kender jeg ikke dit "DVD Profiler"

MvH
Jens