Thunderbird som newsreader
Fra : Steen

Dato : 28-06-11 15:04

Når jeg starter Thunderbird, viser nogle grupper sig med blå skrift
http://dl.dropbox.com/u/2576680/tbird.tiff

Hvordan kan det være?

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-06-11 16:53

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> http://dl.dropbox.com/u/2576680/tbird.tiff

Kan du ikke lave din tiff fil om til jpeg. Browseren kløjs i tiff.
--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Steen

Dato : 28-06-11 17:03

Jo da http://dl.dropbox.com/u/2576680/tbird.jpg
--
Steen

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-06-11 23:48

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jo da http://dl.dropbox.com/u/2576680/tbird.jpg

Tak og beklager at jeg ikke lige afprøvede det i Safari, som jo fint
viste .tiff.

Kan det være markering af en gruppe hvor du har skrevet indlæg eller
hvor der er svar på indlæg som du har skrevet?

Fra : Steen

Dato : 29-06-11 06:25

> [...]

> Kan det være markering af en gruppe hvor du har skrevet indlæg eller
> hvor der er svar på indlæg som du har skrevet?

Det troede jeg også først, men det viser sig ikk helt at holde stik.
T-bird har nogle finurlige småting jeg ikke er helt vild med, så det er
kun engang imellem jeg bruger dette program.
--
Steen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-06-11 21:45

Den 28/06/11 18.03, Steen skrev:

> Jo da http://dl.dropbox.com/u/2576680/tbird.jpg

Hvad version er det ? den ligner slet ikke den jeg bruger!

Fra : Steen

Dato : 30-06-11 11:15

Den 29/06/11 22.44, Henry Lerche Madsen skrev:

> Hvad version er det ? den ligner slet ikke den jeg bruger!

3.1.11 med Silvermel-tilføjelse

Fra : Kurt Brixen

Dato : 30-06-11 15:47

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> 3.1.11 med Silvermel-tilføjelse

Kan det være fordi der er noget du selv har skrevet, i den der er blå?

--
Venlig hilsen Kurt Brixen

Fra : Steen

Dato : 30-06-11 19:03

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> Kan det være fordi der er noget du selv har skrevet, i den der er blå?

Jeg kan ikke lige gennemskue en fællesnævner. Sommetider er det når jeg
selv har skrevet...men ikke altid.
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-06-11 18:48

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Kan du ikke lave din tiff fil om til jpeg. Browseren kløjs i tiff.

Det må være en ringe browser ....

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-06-11 23:48

> Det må være en ringe browser ....

Nå, nå, nå! Det er Firefox 5.0 som jeg ellers er så glad for

Men kan godt se at Safari æder .tiff råt.

Fra : Kent

Dato : 29-06-11 00:25

Martin Bredthauer forklarede den 29-06-2011:

> Nå, nå, nå! Det er Firefox 5.0 som jeg ellers er så glad for
>
> Men kan godt se at Safari æder .tiff råt.

På den Windows 7 maskine, som jeg læser dette på, da åbner Firefox
(5.0) også filen i Windows Photo Viewer og ikke i Firefox selv. Så det
er nok som det skal være. Måske skal der et plug-in til?

--

Kent

Fra : Heine Svendsen

Dato : 29-06-11 10:03

Den 29-06-11 01:25, Kent skrev:
> [...]
> Firefox (5.0) også filen i Windows Photo Viewer og ikke i
> Firefox selv. Så det er nok som det skal være. Måske skal

Min FireFox 5 i Windows 7 åbner tiff billedet direkte i
browser vinduet. Det er sikkert et Quicktime plugin, der
håndterer det. Jeg har aldrig indstillet noget vedr.
billeder i programmets indstillinger.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Steen

Dato : 29-06-11 14:05

Den 28/06/11 17.52, Martin Bredthauer skrev:

> Kan du ikke lave din tiff fil om til jpeg. Browseren kløjs i tiff.

Har lige prøvet linket i min Firefox 5, og der kommer ganske rigtigt
ikke noget frem (men en besked om at QuickTime kræver "additional
plugins" for at læse objektet.)

Firefox 5 har også lidt svært ved at benytte min netbank, så der er
noget der halter i denne browser

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 28-06-11 16:59

spam@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) writes:

> Kan du ikke lave din tiff fil om til jpeg. Browseren kløjs i tiff.

Det er en fejl i din browser. Det virker fint her.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 30-06-11 19:51

isteen@gmail.com (Steen) writes:

> Jeg kan ikke lige gennemskue en fællesnævner. Sommetider er det når jeg
> selv har skrevet...men ikke altid.

Jeg mener det er når der er kommet nye meddelelser i _denne_ session.

Fra : Steen

Dato : 01-07-11 15:07

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110630 <nospam0002+20110630@gmail.com> wrote:

> Jeg mener det er når der er kommet nye meddelelser i _denne_ session.

Det er da muligt du har ret i det. Jeg skal prøve at lægge mærke til
det...hvis jeg husker det
--
Steen