Scannerdriver til gammel slæde
Fra : Kurt Hansen

Dato : 25-06-11 14:31

For ikke at skulle skifte alle perifere enheder ud, har jeg snaget
lidt for at se, om noget af mit gamle skrammel kan køre på en iMac.

HP's hjemmeside oplyser på sin hjemmeside, at DeskJet970Cxi
understøttes direkte og der derfor ikke behøves anden software. De
skriver dog til og med 10.5, men mon ikke de bare har glemt at
ajourføre siden, eller er driveren faktisk udgået i senere OS'er?

Angående scanneren, bliver jeg lidt forvirret her:
http://www.epson.com/cgi-bin/Store/support/supDetail.jsp?oid=14558&prodoid=9679213&infoType=Downloads&platform=Macintosh

(http://kortlink.dk/epson/979x)

For mig ser det ud som om, at nr. 1 kan bruges til Image Capture i v.
10.6, mens jeg f.eks. ikke aner om iMac har Twain. Det er vist noget
gammel noget?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 25-06-11 15:22

On 2011-06-25 15:31:29 +0200, Kurt Hansen said:

> [...]

> mig ser det ud som om, at nr. 1 kan bruges til Image Capture i v.
> 10.6, mens jeg f.eks. ikke aner om iMac har Twain. Det er vist noget

Det ser rigtigt ud. Hvis du bruger nr. 1, kan du scanne fra Billedoverførsel.

Det gør jeg selv med en CanoScan 9950F i øjeblikket. Jeg venter på at
Silverfast bliver opdateret til Lion (OS X 10.7), så er det slut med
Rosetta-understøttelse.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen