Mac blad på dansk
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-06-11 23:07

http://mediamac.dk/

Ja, jeg ved godt det har været nævnt, men nu er bladet så på gaden -
købte lige deres første nummer iaften, da jeg alligevel var i
Køwenhavnstrup.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-06-11 09:10

> http://mediamac.dk/
>
> Ja, jeg ved godt det har været nævnt, men nu er bladet så på gaden -
> købte lige deres første nummer iaften, da jeg alligevel var i
> Køwenhavnstrup.

og ? må vi få en kort anmeldesle ?

/thomas

Fra : Steen

Dato : 23-06-11 13:37

> og ? må vi få en kort anmeldesle ?
>
> /thomas

Og hvis man satte prisen på den digitale udgave lidt ned, omsatte man
muligvis en del mere...som den ukendte forfatter der netop har solgt en
million ebøger http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2011/06/21/112434.htm

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 23-06-11 15:14

> og ? må vi få en kort anmeldesle ?

Bladet vejer 350 gram

Der har været et andet dansk Mac blad - det begyndte at udkomme lidt
efter MacWorld DK lukkede. Det havde et speciel format - lissom Press.

Hvad hed det blad?

--
Hi! I'm a signature virus. Copy me into yours and join the fun.

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-06-11 10:47

> Bladet vejer 350 gram
>
> Der har været et andet dansk Mac blad - det begyndte at udkomme lidt
> efter MacWorld DK lukkede. Det havde et speciel format - lissom Press.
>
> Hvad hed det blad?

Var det ikke bare MediaMac, der endte med at være et netsted?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 27-06-11 15:28

> Var det ikke bare MediaMac, der endte med at være et netsted?

Sådan husker jeg det også. Det var vist lige omkring lanceringen af den
første iMac at ver. 1 af MediaMac kom på gaden.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-06-11 18:43

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Sådan husker jeg det også. Det var vist lige omkring lanceringen af den
> første iMac at ver. 1 af MediaMac kom på gaden.

Ja, for hvis jeg husker rigtigt, så var det sidste nummer af det danske
MacWorld netop nummeret med den dengang nye Bondo-blue iMac på forsiden.
--
Henrik Münster
Esbjerg