HandBrake, kapitler i gal orden
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 22-06-11 12:02

Jeg har lige importeret Wall-E, som mine børn har på DVD. Den skal
afspilles på en ældre G5, jeg har fået, hvor DVD-drevet ikke virker.
Med visse film virker det fint. Jeg har rippet dem på min egen
MacBook.
Stor var skuffelsen, da det viste sig, at kapitlerne i Wall-E ikke er
i rækkefølge. Det er da lige til at gå på et pirat-netværk over! Man
må da for h...... kunne kopiere og afspille sine egne film!

Gode råd modtages!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-06-11 19:12

Jens Rasmussen <fimano@gmail.com> wrote:

> [...]
> i rækkefølge. Det er da lige til at gå på et pirat-netværk over! Man
> må da for h...... kunne kopiere og afspille sine egne film!

Nu har jeg ikke forsøgt med en Disney DVD fornyligt ... men det kunne
ligne en lusket form for kopibeskyttelse ...

Du bruger sidste nye version af hhv. Handbrake og VLC ?

/thomas

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 24-06-11 15:29

> Du bruger sidste nye version af hhv. Handbrake og VLC ?

Jeps:
HandBrake 0.9.5 i386 is currently the newest version available.

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 24-06-11 15:29

VLC 1.1.10.1 is currently the newest version available.