Hvor køber I bøger til iPad?
Fra : Steen

Dato : 17-06-11 21:51

Jeg ville foretække dansksprogede, men engelsk kan også lade sig gøre.
Hvor køber I, hvis der overhovedet er nogen herinde der køber ebøger?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-06-11 21:59

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jeg ville foretække dansksprogede, men engelsk kan også lade sig gøre.
> Hvor køber I, hvis der overhovedet er nogen herinde der køber ebøger?

De par bøger jeg har købt er købt på Amazon Kindle store ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 19-06-11 11:54

> De par bøger jeg har købt er købt på Amazon Kindle store ...
>

> /thomas

Sikke noget. Som dansker kan man ikke handle ebøger på amazon.co.uk men
skal over til amazon.com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-06-11 12:00

> Sikke noget. Som dansker kan man ikke handle ebøger på amazon.co.uk men
> skal over til amazon.com

Korrekt ... men det er der så ingen der forhindrer en i at gøre, i
modsætning til f.eks. Amazon MP3 eller deres software store ..

/ythomas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 18-06-11 09:27

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jeg ville foretække dansksprogede, men engelsk kan også lade sig gøre.
> Hvor køber I, hvis der overhovedet er nogen herinde der køber ebøger?

Gyldendal har en app, den har du vel hørt om?

Fra : Steen

Dato : 18-06-11 10:54

> Gyldendal har en app, den har du vel hørt om?

Jeg har haft forskellige apps, men udover iBooks holder jeg mig til
Bluefire Reader til ebøger
--
Steen

Fra : lars christensen

Dato : 18-06-11 16:01

Prøv Riidr eller g.dk

Den 17.06.2011 kl. 22:51 skrev Steen <isteen@gmail.com>:

> Jeg ville foretække dansksprogede, men engelsk kan også lade sig gøre.
> Hvor køber I, hvis der overhovedet er nogen herinde der køber ebøger?

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Steen

Dato : 19-06-11 11:07

lars christensen <l@rs.gl> wrote:

> Prøv Riidr eller g.dk

Via Bluefire Reader har jeg fundet "Under The Dome" til $9.99 - den
ryger lige ned på Padden
--
Steen

Fra : Ukendt