Download (pdf) manual fra on line hjemmesi~
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 17-06-11 13:24

Hejsa.

Kan man - og hvis ja hvordan - download en manual, ex. fra
http://www.yanobox.com/NodesOnlineManual/
som en pdf til eget arkiv.

Michael C.

Fra : Niels

Dato : 17-06-11 12:16

On Jun 17, 2:24 pm, michael-corfit...@stofanet.invalid (Michael
Corfitsen) wrote:
> Hejsa.
>
> Kan man - og hvis ja hvordan - download en manual, ex. frahttp://www.yanobox.com/NodesOnlineManual/
> som en pdf til eget arkiv.

Du kan "printe" en side fra Safari som pdf, men du bliver vist nødt
til at gøre det side for side. Adobe Acrobat skulle kunne gøre det for
"an entire site". Jeg prøvede med det site, du lurer på, og nogle
andre sites, men fik hver gang en fejlmeddelelse.

--
Niels

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 17-06-11 21:20

> [...]
> "an entire site". Jeg prøvede med det site, du lurer på, og nogle
> andre sites, men fik hver gang en fejlmeddelelse.

God ide med Adobe Acrobat Pro. Jeg har alle sider som pdf nu. Der er
nogle skønhedsfejl, men dem retter jeg i AA.

Tak for hjælp.

Michael C.

Fra : Niels

Dato : 17-06-11 17:09

On Jun 17, 10:20 pm, michael-corfit...@stofanet.invalid (Michael
Corfitsen) wrote:

> God ide med Adobe Acrobat Pro. Jeg har alle sider som pdf nu. Der er
> nogle sk nhedsfejl, men dem retter jeg i AA.

Dukan klistre dem sammen til ét pdf-dokument i Acrobaten. Det er måske
nemmere at arbejde med.

--
Niels

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 18-06-11 06:24

> Dukan klistre dem sammen til ét pdf-dokument i Acrobaten. Det er måske
> nemmere at arbejde med.

Det er lige det jeg har gjort. Virker fint.

Michael C.