God servicemand i København?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 17-06-11 03:11

Hvem ringer I til i København C, når I (rent undtagelsesvist,
naturligvis) har problemer med jeres Macs og netværk (både hard- og
software)? En der kan servicere 4-5 Macs og en PC, et LAN, backup,
internetopkobling m.m. og som ikke tager 2.000 kr. i timen + moms.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 17-06-11 13:24

> Hvem ringer I til i København C, når I (rent undtagelsesvist,
> naturligvis) har problemer med jeres Macs.....
>
> Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Skal det absolut være samme person?

- Mikael

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-06-11 06:05

Fri, 17 Jun 2011 14:23:55 +0200 skrev nospamtoMike [8000 C]:

>Skal det absolut være samme person?

He-he, njarh ... men en hest, om den så er nok så ferm til Mac, duer
ikke, da firmaet ligger på 1. sal

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 19-06-11 05:34

Henrik H. har min varme anbefaling:
http://penogpixel.dk/samarbejde.html

Ved nærmere eftertanke kan jeg også anbefale Henrik S.
http://www.macinstruct.dk/contact.htm

Seriøse og kompetente mennesker, som holder ord, og ikke forlader dig,
før opgaven er løst.

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 19-06-11 13:31

Sun, 19 Jun 2011 04:34:22 -0700 (PDT) skrev Jens Rasmussen:

> [...]
>http://www.macinstruct.dk/contact.htm
>
>Seriøse og kompetente mennesker, som holder ord, og ikke forlader dig,

Tak for tips. Lyder rigtig godt.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-06-11 13:37

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> Tak for tips. Lyder rigtig godt.

Du kan også prøve at snakke med

<http://goodguys.dk/>

De er godt nok i Aarhus, men har et netværk i KbH området ...

/thomas

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 17-06-11 12:48

On 17 Jun., 04:11, Kurt Hansen <k...@ugyldig.invalid> wrote:
> [...]
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen
>
> Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Er dit indlæg seriøst ment?
Hvor kommer pasning af heste ind i billedet?
Ang. dine it-behov kan jeg godt give dig en varm anbefaling.

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-06-11 06:12

Fri, 17 Jun 2011 11:47:47 -0700 (PDT) skrev Jens Rasmussen:

>Er dit indlæg seriøst ment?

Absolut.

>Hvor kommer pasning af heste ind i billedet?

Det der står under -- er en signatur, som automatisk indsættes i alle
mine undlæg. Jeg skifter den med mellemrum, men denne her har jeg
ladet køre længere end normalt og har vel efterhånden fået op mod 100
kommentarer til den i diverse grupper og fora.

Jeg hygger mig med sproglige forbistringer. Et andet eksempel på min
signatur:
"Sælges: Lejlighed med udsigt over grønt område og parketgulv"
havde jeg også meget fornøjelse af i en periode

>Ang. dine it-behov kan jeg godt give dig en varm anbefaling.

Det lyder godt. Skriv gerne her eller til kurt(AT)8800.dk

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-06-11 07:28

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> writes:

> He-he, njarh ... men en hest, om den så er nok så ferm til Mac, duer
> ikke, da firmaet ligger på 1. sal

Heste kan godt gå på trapper har jeg ladet mig fortælle, bare det kun
går opad.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-06-11 07:51

Sat, 18 Jun 2011 08:27:54 +0200 skrev Thorbjørn Ravn Andersen,
20110617:

>Heste kan godt gå på trapper har jeg ladet mig fortælle, bare det kun
>går opad.

Lokalerne/bygningen er fredet og vi skulle nødigt have ødelagt
plankegulvene, som selveste Constance Mozart har gået på, mens hun
boede i lejligheden i sin tid

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 20-06-11 15:06

> [...]

> software)? En der kan servicere 4-5 Macs og en PC, et LAN, backup,
> internetopkobling m.m. og som ikke tager 2.000 kr. i timen + moms.

Hej Kurt

Jeg er Mac supporter og arbejder med det hver dag. Jeg har et samarbejde
med en PC supporter, så hvis PC delen bliver for kompliceret, så er der
en løsning på det også.

Du kan maile mig på jesper@gylling.net

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling