Kender nogen "Kickstart din Mac" og kan sv~
Fra : Langgaard

Dato : 15-06-11 07:27

Hej

Jeg overvejede, som ikke så erfaren Mac-bruger at købe DVDen
"Kickstart din Mac", så så jeg den i dba, hvor den var noget billigere
end en ny, så den bestilte jeg så.
Jeg modtog så en skive uden cover, og den visuelle kvalitet af printet
på skiven ligner ikke det der ellers kommer fra Kenneth W Lund.
Billedet på skiven ligner heller ikke det jeg ellers kan finde på
nettet, så hvis der er en der har skiven og kan bekræfte at skiver ser
ud som den her:

http://billedeupload.dk/photo/2011-06/cff44a65/P1000391.jpg.html

Så kan jeg komme videre, jeg vil selvfølgelig ikke betale for en kopi!

Det manglende cover skyldtes at sælger havde fået en stor stak af
DVDen hvor alle coverne var smadret i håndteringen

--
Langgaard

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 15-06-11 16:32

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> [...]
>
> Det manglende cover skyldtes at sælger havde fået en stor stak af
> DVDen hvor alle coverne var smadret i håndteringen

Mon ikke du er bedre tjent med en supporter fremfor en tvivlsom DVD?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-06-11 22:27

> Mon ikke du er bedre tjent med en supporter fremfor en tvivlsom DVD?

.... fra en tvivlsom person ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 15-06-11 17:07

> [...]
>
> Det manglende cover skyldtes at sælger havde fået en stor stak af
> DVDen hvor alle coverne var smadret i håndteringen

Prøv da at spørge KW Lunds forlag. Er det en piratkopi, er de sikkert
interesserede i at vide det

Fra : Langgaard

Dato : 15-06-11 14:32

On 15 Jun., 18:07, Steen <ist...@gmail.com> wrote:

> Prøv da at spørge KW Lunds forlag. Er det en piratkopi, er de sikkert
> interesserede i at vide det

Jeg har sendt billedet og historien til forlagsindehaveren for flere
dage siden, men har endnu ikke fået svar på om skiven er god nok.

--
Langgaard

Fra : Langgaard

Dato : 15-06-11 23:54

On 15 Jun., 23:27, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> ... fra en tvivlsom person ...

Hej

Hvorfor "tvivlsom"?

Jeg har da fra dvden fået tip om brugen af min Mac, tip som jeg fandt
brugbare, og det var jo formålet!

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-06-11 21:32

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Hej
>
> Hvorfor "tvivlsom"?

<http://www.business.dk/business-break/ballade-i-bryllupsbranchen>

/thomas

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 17-06-11 13:35

> <http://www.business.dk/business-break/ballade-i-bryllupsbranchen>

Hvis hans viden og indsigt i Mac svarer til hans indsigt i videoformater,
videofotografering og videoproduktion, så siger jeg tak for kaffe. (jydsk
for: det har ingen interesse)

- Mikael

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 19-06-11 10:49

On 17/06/11 14.34, nospamtoMike [8000 C] wrote:
> [...]

Manden har storhedsvanvid, 14 dage efter han fik sit canon dslr slog
han sig op som danmarks bedste bryllupsfotograf, han er en
varmluftsballon ..

Tommy

Fra : Langgaard

Dato : 17-06-11 03:50

On 16 Jun., 22:31, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> <http://www.business.dk/business-break/ballade-i-bryllupsbranchen>

Point taken.

Men jeg ville nu gerne vide om det er en kopi jeg har købt til "fuld
pris"!

Jeg tror jeg spørger i hans forum.

--
Langgaard