Gamle RAM kredse søges
Fra : Niels

Dato : 11-08-01 00:27

Jeg mangler 8 stk HM514256AP-10 eller tilsvarende (DRAM 256k*4) til
reparation af en Canon printer. Så vidt jeg ved er de gået ud af produktion.
Er der nogen der ligger inde med ovenstående eller ved hvorfra de kan fås ?

På forhånd tak for hjælpen.

mvh Niels

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 11-08-01 07:57

> [...]
> Er der nogen der ligger inde med ovenstående eller ved hvorfra de kan fås ?

Jeg har muligvis nogle stykker....
skal checke "lageret" først

Med venlig hilsen / Kind Regards

Poul Bundgaard
Praestevaenget 4, Roedding,
DK-8830 Tjele
Phone (+45) 86 65 13 92
Fax (+45) 86 65 13 99
Mobile ( +45) 21 45 54 26

" If the human brain was so simple that we could understand it,
we would be so stupid that we couldn't ! "

Fra : Niels

Dato : 11-08-01 10:32

"Poul Bundgaard" <poul.bundgaard@e-box.dk> wrote in message

>Jeg har muligvis nogle stykker....