Farvel til BluePhoneElite
Fra : Snorre Berg

Dato : 14-06-11 16:48

Jeg har fått iPhone. Dermed er det slutt på å bruke BluePhoneElite til å
sende tekstmeldinger. Den er ikke «kompatibel».

Hva har dere innkjørte brukere av iPhone å hjelpe dere med?

Fra : Esben

Dato : 14-06-11 19:09

Snorre Berg <snorreberg@gmail.com> wrote:

> Jeg har fått iPhone. Dermed er det slutt på å bruke BluePhoneElite til å
> sende tekstmeldinger. Den er ikke «kompatibel».
>
> Hva har dere innkjørte brukere av iPhone å hjelpe dere med?

Det ville jeg sgu også gerne høre. Mig bekendt findes der ikke nogen
sådan løsning...

Og at skulle undvære BPE ville godt nok være surt

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Niller

Dato : 14-06-11 13:04

On 14 Jun., 20:09, e...@nospamget2net.dk (Esben) wrote:

> [...]
> sådan løsning...
>
> Og at skulle undvære BPE ville godt nok være surt

Næ det var slut for lang tid siden da man fik sin første smart telefon
- men lad hører hvis du kan finde noget - mærkeligt man skulle tro det
ville gøre det nemmere at opfinde med en smart telefon...

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 15-06-11 07:24

On 14-06-2011 21:03, Niller wrote:

> Næ det var slut for lang tid siden da man fik sin første smart telefon
> - men lad hører hvis du kan finde noget - mærkeligt man skulle tro det
> ville gøre det nemmere at opfinde med en smart telefon...

Et kig på udviklerens hjemmeside peger på
http://www.sustworks.com/pa_guide/index.html som et alternativ ?

Jesper \

Fra : Snorre Berg

Dato : 15-06-11 12:35

Den 15.06.2011 08:23, skreiv Jesper Hartoft:

> Et kig på udviklerens hjemmeside peger på
> http://www.sustworks.com/pa_guide/index.html som et alternativ ?

Og der står noget som jeg i første omgang overså:

«Works with popular Bluetooth phones including iPhone»

Spørsmålet er hvor bra det måtte virke.

Fra : Niller

Dato : 15-06-11 06:13

On 15 Jun., 13:35, Snorre Berg <snorrefakeb...@gmail.com> wrote:
> Den 15.06.2011 08:23, skreiv Jesper Hartoft:

> Og der st r noget som jeg i f rste omgang overs :
>
>   Works with popular Bluetooth phones including iPhone
>
> Sp rsm let er hvor bra det m tte virke.

som jeg læse det så kan du ikke bruge den til sms og det var der BPE
var smart syntes jeg..

Nils

Fra : Snorre Berg

Dato : 15-06-11 14:15

Den 15.06.2011 14:12, skreiv Niller:

> som jeg læse det så kan du ikke bruge den til sms og det var der BPE
> var smart syntes jeg..
>
> Nils

Synd. Vi får håpe at det kommer noe dettende inn i App.Store som kan
berge oss.

Fra : Esben

Dato : 17-06-11 09:46

Snorre Berg <snorrefakeberg@gmail.com> wrote:

> Den 15.06.2011 14:12, skreiv Niller:

> Synd. Vi får håpe at det kommer noe dettende inn i App.Store som kan
> berge oss.

Jeg må sige det dæmper min interesse i iPhone meget...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-06-11 11:57

Snorre Berg <snorrefakeberg@gmail.com> wrote:

> Den 15.06.2011 14:12, skreiv Niller:

> Synd. Vi får håpe at det kommer noe dettende inn i App.Store som kan
> berge oss.

Don't hold your breath ... eftersom der ikke er officelle API'er til den
slags med iPhone så kommer der nok ikke App's i App store som kan gøre
det ....

/thomas

Fra : Snorre Berg

Dato : 18-06-11 21:00

Den 17.06.11 12.56, skrev Thomas von Hassel:

> Don't hold your breath ... eftersom der ikke er officelle API'er til den
> slags med iPhone så kommer der nok ikke App's i App store som kan gøre
> det ....
>
> /thomas

Jeg må si dette demper min interesse for Apple og deres produkter meget.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-06-11 21:13

Snorre Berg <snorreberg@gmail.com> wrote:

> Jeg må si dette demper min interesse for Apple og deres produkter meget.

Og det er jo fair nok .. det er bare på tide at indse at Apple ikke
længere laver produkter der tilgodeser alle nørdernes ønsker. Apple har
ingen problemer med at ofre fleksibilitet og "åbenhed" for at skabe en
mere ensrettet bruger oplevelse for "resten" af kundegruppen ...

/thomas