Har de aflivet mediamacs marked?
Fra : Esben

Dato : 11-06-11 21:54

Har de aflivet mediamacs marked?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-06-11 22:24

Esben wrote:
> Har de aflivet mediamacs marked?

"500 - Intern server fejl
[Dansk]

Vi beklager meget, men vi kunne ikke finde den �nskede side. Det
f�rste du b�r fors�ge er at g� tilbage og g� gennem trinene,
der fik dig her igen.

Hvis denne fejl bliver ved med at vise sig, ville v�re rart, hvis du
kunne hj�lpe os ud ved at sende en e-mail til
websiteerror@mediaprovider.dk, med et link til denne side, og ogs� med
en beskrivelse af, hvad du gjorde for at komme hertil.

Mange tak, og vi h�ber, at denne fejl ikke har v�ret til alt for
stort besv�r for dig."

Så der er et eller andet galt...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-06-11 23:05

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> wrote:

> "500 - Intern server fejl
> [Dansk]
>
> Vi beklager meget, men vi kunne ikke finde den ï¿∏nskede side. Det
> fï¿∏rste du bï¿∏r forsï¿∏ge er at gï¿∏ tilbage og gï¿∏ gennem trinene,
> der fik dig her igen.
>
> Hvis denne fejl bliver ved med at vise sig, ville vï¿∏re rart, hvis du
> kunne hjï¿∏lpe os ud ved at sende en e-mail til
> websiteerror@mediaprovider.dk, med et link til denne side, og ogsï¿∏ med
> en beskrivelse af, hvad du gjorde for at komme hertil.
>
> Mange tak, og vi hï¿∏ber, at denne fejl ikke har vï¿∏ret til alt for
> [...]

Der er ingen links til Marked fra nogen af forsiderne ... så det kan
være de har taget den om bagved laden og skudt den ...

/thomas

Fra : Franz Berliner

Dato : 12-06-11 15:39

> Der er ingen links til Marked fra nogen af forsiderne ... så det kan
> være de har taget den om bagved laden og skudt den ...

Hvis det er tilfældet ville det have været elegant lige at sende en mail
til de registrede brugere og fortælle at det blev nedlagt.
--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 12-06-11 00:37

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Har de aflivet mediamacs marked?

Der er en marked gruppe i deres nye forum, men det er gabende tomt.

(Lidt underligt idet markedet er det eneste der har fungeret de seneste
år på MediaMac.)

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-06-11 06:00

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Der er en marked gruppe i deres nye forum, men det er gabende tomt.
>
> (Lidt underligt idet markedet er det eneste der har fungeret de seneste
> år på MediaMac.)

jeg holdt op med at følge Mediamac omkring samtidigt med de blev
overtaget af Mediaprovider .... de skrev sjældnt om noget der ikke var
dækket bedre og hurtigere af f.eks. Macworld.com eller Ars Technica ...

/thomas

Fra : Esben

Dato : 12-06-11 10:11

> jeg holdt op med at følge Mediamac omkring samtidigt med de blev
> overtaget af Mediaprovider .... de skrev sjældnt om noget der ikke var
> dækket bedre og hurtigere af f.eks. Macworld.com eller Ars Technica ...

Men mærkeligt de så starter et dansk mac-blad. De skal da virkelig oppe
sig...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-06-11 10:14

> Men mærkeligt de så starter et dansk mac-blad. De skal da virkelig oppe
> sig...

En død-træ udgave ? ... der kan man se hvor meget jeg følger med ...

/thomas

Fra : Esben

Dato : 13-06-11 20:54

> En død-træ udgave ? ... der kan man se hvor meget jeg følger med ...
>
> /thomas

Dødt-træ? Den er lige så god som sneglepost!

Men man kunne jo også fremhæve, man nu kan diskutere salget i en tråd...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-11 20:25

http://mediamac.dk/forum/viewforum.php?f=29

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 17-06-11 13:31

> http://mediamac.dk/forum/viewforum.php?f=29

Et eksempel på en "modernisering" af noget, der fungerede aldeles glimrende
og ikke behøvede ændringer IMHO.
Hvad får hvem til at gøre den slags? Hvorfor?
Øv!

Før var der enkel oversigt og opdeling i typer af udstyr og en brugbar
søgefunktion. Desuden kommentarer, foto, sælgerprofil osv...

- Mikael

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-06-11 14:15

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
>
> Før var der enkel oversigt og opdeling i typer af udstyr og en brugbar
> søgefunktion. Desuden kommentarer, foto, sælgerprofil osv...

Det er nok nemmere at smide et standard forum på istedet for at holde et
custom køb/salg system i live...

/thomas