Fuldstændig OT.:-(
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-06-11 15:06

Jeg véd godt, det her (næsten) intet har med Mac at gøre - bortset fra
præfikset i kørerens navn minus a'et, men det er da sjælden, jeg har set
en så fuldstændig og vanvittig kørsel fra Ferrari på LeMans lige nu. -
Og det kostede jo lige Tom Lemans sejren.!

...Og så har det lidt med Mac - inkl. a'et - at gøre. Jeg véd fra en
tysk bekendt, at Audi bruger Mac til noget af deres udviklingsarbejde...

Nå, men så gider jeg ikke sidde og følge resten af løbet.

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-06-11 15:09

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> wrote:

> [...]
> en så fuldstændig og vanvittig kørsel fra Ferrari på LeMans lige nu. -
> Og det kostede jo lige Tom Lemans sejren.!

..... og jeg skal ikke være fotograf til motorløb ... det var sku tæt på
at gå meget meget galt ... ;)

> ...Og så har det lidt med Mac - inkl. a'et - at gøre. Jeg véd fra en
> tysk bekendt, at Audi bruger Mac til noget af deres udviklingsarbejde...
>
> Nå, men så gider jeg ikke sidde og følge resten af løbet.

Der er også Formel 1 og MotoGP du kan se på i denne weekend ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 11-06-11 16:22

> .... og jeg skal ikke være fotograf til motorløb ... det var sku tæt på
> at gå meget meget galt ... ;)

> Der er også Formel 1 og MotoGP du kan se på i denne weekend ...
>

> /thomas

Jeg følger nu resten af Le Mans på Eurosport HD, der er jo et par danskere
tilbage.
Man kan jo ikke få det hele - kommentarerne fra TV2 og billedet fra
Eurosport HD.
Så er der jo også fodbold og håndbold i morgen, men man skulle jo også
gerne ud i samfundet og nyde vejret...hov, nu forsvandt solen...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-06-11 18:00

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Man kan jo ikke få det hele - kommentarerne fra TV2 og billedet fra
> Eurosport HD.

Skal lige siges, at selv det er HD og opløsningen er bedre, så er
bitrate tit så klemt at det næsten kan være ligemeget ...

Men jeg savner også Jens Winther i Formel 1 ...

/thomas

Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-06-11 18:27

Sat, 11 Jun 2011 18:59:45 +0200 skrev Thomas von Hassel:

>Skal lige siges, at selv det er HD og opløsningen er bedre, så er
>bitrate tit så klemt at det næsten kan være ligemeget ...
>
>Men jeg savner også Jens Winther i Formel 1 ...

Ja, og Morian Hansen. Uhuuuu
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-06-11 18:47

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> Ja, og Morian Hansen. Uhuuuu

Viasat kan bare ikke lave ordentlige sportsudsendelser .. deres NFL
kommentatorer er også til grin ....

/thomas

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 11-06-11 20:47

> Viasat kan bare ikke lave ordentlige sportsudsendelser .. deres NFL
> kommentatorer er også til grin ....
>
> /thomas

Ikke for noget. Men der er da et alterantiv? DRK bringer Claus Guths
opsætning af Mozarts Don Giovanni fra 2008- Den har været bragt før, men
den er værd at høre og se.

Men motorløb er da osse godt og spændende.

Just my five cents

--
v.h., Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-06-11 21:21

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Ikke for noget. Men der er da et alterantiv? DRK bringer Claus Guths
> opsætning af Mozarts Don Giovanni fra 2008- Den har været bragt før, men
> den er værd at høre og se.

Naeh, jeg har den nye skive med Amorphis kørende i baggrunden så jeg
slipper for kommentatorerne ;)

/thomas

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 11-06-11 22:33

> Naeh, jeg har den nye skive med Amorphis kørende i baggrunden så jeg
> slipper for kommentatorerne ;)

Der er sgu da ikke nogen kommentatorer på transmissioner fra Salzburg
festivalerne. MIg bekendt.

--
v.h., Mich

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 12-06-11 08:11

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> DRK bringer Claus Guths
> opsætning af Mozarts Don Giovanni fra 2008

Don Juan i en skov ?!

Jeg så DR2 i stedet - faldt i suppen med en timelang reportage ra LM
2008. Kæft hvor der bruges mange ressourcer på sådan et løb.

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-06-11 21:12

Sat, 11 Jun 2011 19:46:33 +0200 skrev Thomas von Hassel:

>Viasat kan bare ikke lave ordentlige sportsudsendelser .. deres NFL
>kommentatorer er også til grin ....

You missed my point

Morian Hansen var en farverig person, som både kørte speedway og
bilvæddeløb, skød tyske natjagere ned som agterskytte i et Wellington
bombefly under krigen og fløj under Lillebæltsbroen (den gamle) i en
Spitfire.

Når han kørte dørtræk (Dirt Track race) skulle man passe på ikke at
komme i nærheden af ham; han var blottet for dødsforagt.

Han døde som taxachauffør i 1995, men nåede bl.a. at få dansk
speedways "Gyldne Hjelm", samt at blive danmarksmester i
specialvognsklassen i 1949 og 1953, samt at blive pænt placeret ved
adskille VM.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-06-11 22:14

Kurt Hansen wrote:

> [...]
> speedways "Gyldne Hjelm", samt at blive danmarksmester i
> specialvognsklassen i 1949 og 1953, samt at blive pænt placeret ved

Var det ikke også ham, der kørte en åben Triangle sportsvogn til en
2.-plads i Paris-Rom i 1937 eller 1938 - kun slået af den legendariske
Mercedes Silverbird?

mvh. Erik Richard

Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-06-11 22:50

Sat, 11 Jun 2011 23:14:09 +0200 skrev Erik Richard Sørensen:

>Var det ikke også ham, der kørte en åben Triangle sportsvogn til en
>2.-plads i Paris-Rom i 1937 eller 1938 - kun slået af den legendariske
>Mercedes Silverbird?

Det skulle ikke undre mig. Han har vist prøvet alt og blev faktisk
rigtig god til det meste. Også boksning, ridning m.m. kastede han sig
over.

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 11-06-11 20:08

On 11/06/11 17.21, Steen wrote:
> Jeg følger nu resten af Le Mans på Eurosport HD, der er jo et par danskere
> tilbage.

Præcis og faktisk så fik Magnussen næsten en omgang foræret af den
safety car fase som Audi arrangerede

> Man kan jo ikke få det hele - kommentarerne fra TV2 og billedet fra
> Eurosport HD.

Sjov kombi, jeg ville foretrække omvendt hvis ikke det var fordi
Corvette Racing har sørget for gratis streaming fra SPEED.

Jeg synes TV2 er nogle røvhuller i år. De holder pause i dækningen pga.
WTA Tennis, der er uden spænding når man ser på hvem der deltager, og
U21 fodbold. I det mindste kunne de køre dækningen på sputnik, men i år
fik man intet ekstra ved og købe sig adgang til dem.

> Så er der jo også fodbold og håndbold i morgen, men man skulle jo også
> gerne ud i samfundet og nyde vejret...hov, nu forsvandt solen...

Det kan nås på mandag. I morgen er der, efter Le Mans, både F1 og
Indycar

Mvh
Bruno

PS. 24 timer Audi on-board streaming og telemetri:
www.audi-microsites.com/lemans

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-11 11:16

On 2011-06-11 21:08:23 +0200, Bruno, Copenhagen - Denmark said:

> Det kan nås på mandag. I morgen er der, efter Le Mans, både F1 og Indycar

Jeg fangede lige lidt speedway i går aftes. Heller ikke der var danmark
særligt heldige.
Det går sikkert noget bedre i aften, når damerne spiller håndbold.

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 13-06-11 03:04

On 12/06/11 12.15, Steen wrote:

> Jeg fangede lige lidt speedway i går aftes. Heller ikke der var danmark
> særligt heldige.
> Det går sikkert noget bedre i aften, når damerne spiller håndbold.

Kun sport på fire hjul tælller

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-06-11 18:47

> [...]

> tysk bekendt, at Audi bruger Mac til noget af deres udviklingsarbejde...
>
> Nå, men så gider jeg ikke sidde og følge resten af løbet.

Og hvis der er nogen der ikke har set det endnu:

<http://www.youtube.com/watch?v=p2Nb0Ienv6k&feature=player_embedded>

/thomas

Fra : Carl Drud

Dato : 11-06-11 19:11

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> writes:

> [...]
> præfikset i kørerens navn minus a'et, men det er da sjælden, jeg har
> set en så fuldstændig og vanvittig kørsel fra Ferrari på LeMans lige

Arrh jeg vil nu mene Audi'en var ikke uden skyld. Fløj forbi en Audi og
og videre ind i Ferrai'en.

--
Carl

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-06-11 19:51

Carl Drud wrote:

> Arrh jeg vil nu mene Audi'en var ikke uden skyld. Fløj forbi en Audi og
> og videre ind i Ferrai'en.

Så se det lige i super-slow, så ser du tydeligt, at det er Ferrari'en,
der ændrer retning og klipper Audi'ens baghjul. Desuden kommer Allan
McNish så hurtig ud af svinget, at han er nødt til at overhale for ikke
at ramme den anden Audi... - Reelt set kunne McNish jo ikke vide, om der
var noget galt med Audi nr. 2, så det var derfor, den blev liggende bag
Ferrari'en. - Heldigvis skete der ikke noget alvorligt med nogen af
kørerne...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-06-11 21:21

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> wrote:

> Heldigvis skete der ikke noget alvorligt med nogen af
> kørerne...

eller fotograferne ...

/thomas

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 11-06-11 21:48

On 11/06/11 20.11, Carl Drud wrote:

> Arrh jeg vil nu mene Audi'en var ikke uden skyld. Fløj forbi en Audi og
> og videre ind i Ferrai'en.

En Ferrari har lige fået ram på Audi #1. Det ser slemt ud!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-06-11 23:05

Bruno, Copenhagen - Denmark <dont_use_this@adress_ever.invalid> wrote:

> En Ferrari har lige fået ram på Audi #1. Det ser slemt ud!

Heldigvis er det tysk kvalitet ... så Rocky er selv kravlet ud af
vraget.*

/thomas

* er meget tryg ved at køre i en bil fra VAG :)

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 12-06-11 00:17

Thomas von Hassel wrote:

> Heldigvis er det tysk kvalitet ... så Rocky er selv kravlet ud af
> vraget.*
>
> * er meget tryg ved at køre i en bil fra VAG :)

Det er lige før, man får mistanke om, at det er aftalt spil mellem
Ferrari og 'Pegøj', nu Pegøj'erne blev snydt af Audi 1 sidste år.

mvh. Erik Richard

Fra : Carl Drud

Dato : 11-06-11 20:38

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> writes:

> Så se det lige i super-slow, så ser du tydeligt, at det er Ferrari'en,
> der ændrer retning

Der er et sving.

> og klipper Audi'ens baghjul. Desuden kommer Allan McNish så hurtig ud
> af svinget,

Ja han burde have holdt sig bag inden han ville overhale. Hvis Audi
teamet var enig i din antagelse at det var "vanvittig" kørsel fra
Ferrai'ens side, så havde de nok været lidt mere højlydte omkring
dette. De siger selv at det er ingen skyld. Det er racing.

--
Carl