iPhone kan ikke åbne billedalbum?
Fra : Langgaard

Dato : 09-06-11 04:32

Hej

Min gode gamle iPhone 3gs har for første gang vist sig fra den mindre
smarte side

Ved tryk på ikonet billeder dukker listen af album op, fint nok, men
det album der står øverst på listen gemmer sig bag den
"halvgennemsigtige albumbjælke" og det gør at jeg ikke kan åbne dette
album.

Er jeg den eneste der har det problem?

Løsningsforslag?

Jeg har opdateret og synkroniseret, men det hjalp ikke

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-06-11 11:34

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> [...]
>
> Er jeg den eneste der har det problem?
>
> Løsningsforslag?
>
> Jeg har opdateret og synkroniseret, men det hjalp ikke

genstartet ?

/thomas

Fra : Langgaard

Dato : 09-06-11 04:45

On 9 Jun., 12:34, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> genstartet ?
>
> /thomas

Hej

Problem solved!

Tak!

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-06-11 12:22

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Hej
>
> Problem solved!
>
> Tak!

Jeg sender en regning :)

/thomas

Fra : Jonas Bo Jalling

Dato : 09-06-11 17:35

On 09/06/11 12.44, Langgaard wrote:

> Hej
>
> Problem solved!
>
> Tak!

Nu er jeg ikke klar over om du har genstartet telefonen eller
programmet. Jeg har selv haft problemet nogle gange og det plejer at
være nok at lukke programmet fra "multitask-menuen".

Mvh Jonas

Fra : Langgaard

Dato : 09-06-11 12:10

On 9 Jun., 18:34, Jonas Bo Jalling <jo...@jalling.dk> wrote:

> [...]
> programmet. Jeg har selv haft problemet nogle gange og det plejer at
> være nok at lukke programmet fra "multitask-menuen".

Hej

Dumt af mig ikke at skrive at jeg genstartede telefonen

Hvad er det du kalder "multitask-menuen"?

--
Langgaard

Fra : Jonas Bo Jalling

Dato : 09-06-11 21:52

On 09/06/11 20.10, Langgaard wrote:
<snip>

> Hej
>
> Dumt af mig ikke at skrive at jeg genstartede telefonen
>
> Hvad er det du kalder "multitask-menuen"?

Det er den der kommer frem når du klikker to gange på home knappen.
Der kan du holde fingeren inde på fotoalbummet indtil ikonerne begynder
at ryste (som når man flytter rundt på programmerne på hjemmeskærmen).
Derefter trykker du blot på det lille røde kryds hvorefter programmet
lukkes.

Mvh Jonas

Fra : Langgaard

Dato : 09-06-11 15:55

On 9 Jun., 22:52, Jonas Bo Jalling <jo...@jalling.dk> wrote:
> On 09/06/11 20.10, Langgaard wrote:
> <snip>

> Det er den der kommer frem n r du klikker to gange p home knappen.
> Der kan du holde fingeren inde p fotoalbummet indtil ikonerne begynder
> at ryste (som n r man flytter rundt p programmerne p hjemmesk rmen).
> Derefter trykker du blot p det lille r de kryds hvorefter programmet
> lukkes.

Hej

Den kendte jeg ikke, vil det sige at alle de programmer der kom frem
der var åbne og kørte i baggrunden?

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-06-11 07:15

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Hej
>
> Den kendte jeg ikke, vil det sige at alle de programmer der kom frem
> der var åbne og kørte i baggrunden?

Ja og nej, de fleste af dem er det vi kalder "hibernated" dvs. de kører
ikke, men alt det de havde gang i før du gik ud af dem er pakket sammen
så de starter nøjagtigt samme sted som sidst.

Enkelte programmer har så lov til at køre processer i baggrunden, f.eks.
Skype så du kan modtage opkald mens programmet ikke er i forgrunden.

/thomas