Nogen der bruger find-min-dims?
Fra : Steen

Dato : 08-06-11 16:09

Der findes åbenbart flere forskellige tjenester, til at finde bortkomne
gadgets:
http://elektronista.dk/to-go/beskyt-din-mobiltelefon-og-laptop-mod-tyveri/

Nogen herinde der bruger den slags?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-06-11 17:08

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Der findes åbenbart flere forskellige tjenester, til at finde bortkomne
> [...]

Find my iPhone efter det blev gratis at bruge. Jeg har også haft en
GadetTrak til min bærbare i en overgang.

/thomas

Fra : Steen

Dato : 08-06-11 21:33

> Find my iPhone efter det blev gratis at bruge. Jeg har også haft en
> GadetTrak til min bærbare i en overgang.
>
> /thomas

Den dér Undercover-service virker tiltalende, men at der er fundet 200
Macs på fire år lyder ikke ligefrem pralende
--
Steen
https://twitter.com/spentrup

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-06-11 07:09

> Den dér Undercover-service virker tiltalende, men at der er fundet 200
> Macs på fire år lyder ikke ligefrem pralende

det kræver jo også at du kan få politiet til at rykke ud når du tror du
har lokaliseret den ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 09-06-11 12:02

> det kræver jo også at du kan få politiet til at rykke ud når du tror du
> har lokaliseret den ...
>
> /thomas

Ja, det kunne gå hen og blive et problem.
Jeg kunne ikke engang få dem til at rykke ud, da jeg fandt en tyv.
Da jeg fandt et jernrør, kom de dog med det fluks.
Noget helt andet er, at det nok ikke kan betale sig at betale for en
find-min-dims service, når Lion lukkes ud
http://mediamac.dk/index.php/news/show/id=23329