iTunes 10.3 og gen-download
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-06-11 21:49

Har opdateret til iTunes 10.3 via softwareopdatering. Var det ikke noget
med at man skulle kunne gen-downloade tidl. købt musik? Jeg kan kun
hente apps og books.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-06-11 21:52

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Har opdateret til iTunes 10.3 via softwareopdatering. Var det ikke noget
> med at man skulle kunne gen-downloade tidl. købt musik? Jeg kan kun
> hente apps og books.

Musik er kun i US ligenu ...

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-06-11 23:05

> Musik er kun i US ligenu ...

Ach so! (Har dog lidt svært ved at se det farlige i at få lov til at
hente musik jeg har købt og betalt!)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-06-11 23:17

> Ach so! (Har dog lidt svært ved at se det farlige i at få lov til at
> hente musik jeg har købt og betalt!)

Klag til musikindustrien ... det er dem, og ikke Apple, som dikterer
hvor og hvad du må.

Det samme mht. manglen på TV og Film i den danske iTunes Store ....

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 08-06-11 09:55

> Klag til musikindustrien ... det er dem, og ikke Apple, som dikterer
> hvor og hvad du må.

Det er jeg helt med på. Underholdningsindustrien er noget fodslæbende i
DK på den front.

Fra : J.K.Arning

Dato : 08-06-11 11:12

On 2011-06-08 08:55:00 +0000, Martin Bredthauer said:

> Det er jeg helt med på. Underholdningsindustrien er noget fodslæbende i
> DK på den front.

Koda er kommet langt efter at bestyrelsen er blevet skiftet ud, så
langt at de har indset at hvis deres medlemmer ikke skal ende på
særudstillinger i diverse museer så må de lære at favne internettet.

Det skal nok komme.