Re: Spm. vedr. Airport express!
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-06-11 13:17

Du skal have fat i et radio app. F.eks. kan du starte med DR som er kommet med et meget clean og vellykket app til deres kanaler.

Eller tag en tur på App Store ... der er sikkert _bunker_

/thmas

Fra : mogens

Dato : 08-06-11 07:17

On 7 Jun., 21:16, Thomas von Hassel <darx...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Eller tag en tur på App Store ... der er sikkert _bunker_

Hej igen!

Er virkelig meget tilfreds med at jeg har fået mit Airport Express til
at spille. Jeg har også fået alle mine øvrige macs til til at spejle
sig på min ipad, så der er masser af musik so far.
Men mer´ vil som bekendt have mer`. Jeg har haft DR`s app i et stykke
tid, og det er virkelig fremragende. Har så også hentet en app der
hedder Tunein Pro som også er rigtig nice. Men..... Findes der en måde
hvor på man kan få dem til at køre over Airport Express. Alternativt,
findes der en radio app som kan?

bedste hilsner

Mogens