iCloud - bring an umbrella
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 07-06-11 17:24

Stur stur nummer.

--
Banned from Version2.dk for writing a Firesheep script.

Fra : J.K.Arning

Dato : 07-06-11 18:22

On 2011-06-07 16:24:04 +0000, Axel Hammerschmidt said:

> Stur stur nummer.

Backup af din iPhone online uden brug af PC.

Det er faktisk genialt ..

Fra : Dan

Dato : 07-06-11 21:43

On 07-06-2011 19:22, J.K.Arning wrote:
> Backup af din iPhone online uden brug af PC.
>
> Det er faktisk genialt ..
-----------------------------
-2011: year of the copycats -
http://lostgamemanuals.com/windows-phone-chief-%E2%80%9Cfeeling-flattered%E2%80%9D-over-ios-5-design

Fra : J.K.Arning

Dato : 08-06-11 11:10

On 2011-06-07 20:43:11 +0000, Dan said:

> -----------------------------
> -2011: year of the copycats -
> http://lostgamemanuals.com/windows-phone-chief-%E2%80%9Cfeeling-flattered%E2%80%9D-over-ios-5-design

Jeg

lavede lasagne igår .. den var rigtigt rigtigt god ifølge flere af
gæsterne .. en gæst havde fået en fenomenal lasagne i milano sidste år
men det virkede som overkill at flyve hele sleskabet derned for så
lidt, så vi blev enige om at jeg laver lasagne igen en anden gang.

De evige pegen fingre af hvem der gjore hvad før hvem er lige til at
lukke op og skide i.

Fra : Snorre Berg

Dato : 15-06-11 12:46

Den 07.06.2011 22:43, skreiv Dan:

> -----------------------------
> -2011: year of the copycats -
> http://lostgamemanuals.com/windows-phone-chief-%E2%80%9Cfeeling-flattered%E2%80%9D-over-ios-5-design

Apple fant ikke opp iPod-en heller, iPhone-ens forfader. De bare
forbedret et konsept som allerede fantes.

Men de er ikke bare brukervennlige heller. Jeg har til gode å selv kunne
bestemme ringetone på min iPhone (som jeg tok i bruk i går). Både mine
Sony-Ericsson og mine Nokia N 958GB kunne bruke hvilke AAC og MP3 filer
som helst. Der så jeg gjerne at Apple kopierte litt.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-06-11 13:32

Snorre Berg <snorrefakeberg@gmail.com> wrote:

> [...]
> Sony-Ericsson og mine Nokia N 958GB kunne bruke hvilke AAC og MP3 filer
> som helst. Der så jeg gjerne at Apple kopierte litt.

Det kan du nu godt ..men AAC filer .. de skal bare kortes ned til under
30 sekunder og omdøbes

Og Garagaband har enda en "export as ringetone" funktion.

/thomas

Fra : N/A

Dato : 07-06-11 20:18

Fra : J.K.Arning

Dato : 07-06-11 20:18

On 2011-06-07 19:14:01 +0000, Thomas von Hassel said:

> Og hvis det rent faktisk er så nemt at alm. mennesker kan finde ud af
> at bruge det så har Apple gjort det igen.
>

> /thomas

Indstillinger .. iCloud .. Lagring & sikkerhedskopiering ..
Sikkerhedskopier til .. klik

Og så kører det.

Fra samme menu kan man tilkøbe ekstra plads hvis de incl. 5 GB ikke er nok.

Det er nemt!

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 07-06-11 23:47

J.K.Arning <jesper.arning@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Og så kører det.
>
> Fra samme menu kan man tilkøbe ekstra plads hvis de incl. 5 GB ikke er nok.

I Love It!!!

H.

Fra : Franz Berliner

Dato : 08-06-11 09:03

J.K.Arning <jesper.arning@gmail.com> wrote:

> Fra samme menu kan man tilkøbe ekstra plads hvis de incl. 5 GB ikke er nok.

Nogen der ved hvad den ekstra plads koster?

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 08-06-11 14:20

<http://www.businessinsider.com/amazon-lost-data-2011-4>

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-06-11 14:40

> <http://www.businessinsider.com/amazon-lost-data-2011-4>

Hvis jeg læser iCloud conceptet ret så er alt data jo tilstede på
ihvertfald én af dine enheder, så selvom "skyen" går ned, så skulle det
jo være muligt at tage det fra enheder istedet ...

/thomas