Er der noget der er lige så
Fra : Steen

Dato : 05-06-11 15:18

Jeg bruger pt en trådløs router fra Skyline, men har før været glad for
min Airport Express. Jeg overvejer at gå tilbage til den, men den
trænger vist snart til at blive udskiftet. Det jeg har været mest glad
for ved den, er størrelsen og den meget brugervenlige opsætning.
Er det andre produkter der kan konkurrere med disse ting?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-06-11 07:27

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> for ved den, er størrelsen og den meget brugervenlige opsætning.
> Er det andre produkter der kan konkurrere med disse ting?

Nej, men vent en kende ... der går rygter om at der måske er nye
spændende ting på vej senere idag som virker med iCloud

/thomas

Fra : Steen

Dato : 06-06-11 07:50

> Nej, men vent en kende ... der går rygter om at der måske er nye
> spændende ting på vej senere idag som virker med iCloud
>

> /thomas

Lyder spændende med deres iCloud, jeg ser frem til sløret løftes for de
reelle fakta