iTunes udfordring....
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-06-11 10:32

Konen havde førhen en mp3 afspiller der kun kunne afspille mp3, derfor
konverterede vi samtlige sange i hendes iTunes til mp3 versioner som hun så
kunne bruge på hendes mp3 afspiller.

Det betød så også at alt musik i iTunes havde dubletter.

Det kunne hun leve med, for det skulle hun.

Nu har hun fået en iPhone, og det er ikke længere nødvendigt med mp3
filerne i iTunes, så jeg hoppede ned i mappen med musik manuelt og fjernede
alle mp3 filer. Og håbede på at alt så var som det skulle.

Dét var det ikke i iTunes, alt ligger stadigt dobbelt, bortset fra at de
filer jeg har fjernet stadig er der, men at de ikke virker og bliver
markeret når man prøver at afspille dem.

Hvad gør en klog mand nu, så Konen kan blive glad igen???

H.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 02-06-11 10:37

Henrik, Silkeborg <address_is@invalid.invalid> writes:

> [...]
> markeret når man prøver at afspille dem.
>
> Hvad gør en klog mand nu, så Konen kan blive glad igen???

Prøv med den her:
http://dougscripts.com/itunes/scripts/ss.php?sp=removedeadsuper

--
Thomas Bjorn Andersen - Quis custodiet ipsos custodes?
tba@gen-v.net +++ATH

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 02-06-11 13:55

On Thu, 02 Jun 2011 11:37:12 +0200, <Thomas Bjorn Andersen> wrote:

> Prøv med den her:
> http://dougscripts.com/itunes/scripts/ss.php?sp=removedeadsuper

Er det ikke nok med konsolider bibliotek eller noe sånt. Den sjekker
vel om alle filer er tilstede

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"