TV på iPad
Fra : Steen

Dato : 29-05-11 08:48

http://elektronista.dk/se/direkte-tv-pa-ipad/
Lidt smart, men også lidt dyrt

Fra : Lyrik

Dato : 29-05-11 11:56

On 29 Maj, 09:47, Steen <ist...@gmail.com> wrote:
> http://elektronista.dk/se/direkte-tv-pa-ipad/
> Lidt smart, men også lidt dyrt

,,,,,,,,,,

Glemte du ikke:"Og også lidt dumt?"
Du kan modtage noget dansk tv hvis du søger TV på appstore og det
gratis. Jeg har 3 TV apps på min Touch. Gratis foreløbig.

MvH
Jens

Fra : Steen

Dato : 30-05-11 11:17

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> Du kan modtage noget dansk tv hvis du søger TV på appstore og det
> gratis. Jeg har 3 TV apps på min Touch. Gratis foreløbig.

Okay. Hvordan ser du de gængse kanaler (DR, TV2 etc.?)

Fra : Steen

Dato : 06-06-11 08:54

> [...]

> Du kan modtage noget dansk tv hvis du søger TV på appstore og det
> gratis. Jeg har 3 TV apps på min Touch. Gratis foreløbig.

Hvis ikke Jens, så andre inputs?
TV på iPad - med hvad?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-06-11 09:10

isteen@gmail.com (Steen) writes:

> TV på iPad - med hvad?

Måske sådan en Tivizen fra Elgato?

http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/products/tuner/tivizen.en.html

Det er nok mere end du lige vil give med mindre du er meget begejstret
:) Tiden er ikke helt moden endnu til at den slags dimser bliver
billige.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-06-11 11:07

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110606 <nospam0002+20110606@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det er nok mere end du lige vil give med mindre du er meget begejstret
> :) Tiden er ikke helt moden endnu til at den slags dimser bliver

Eh .. du har set hvad indlæget startede med ik' ?

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-06-11 11:16

> Eh .. du har set hvad indlæget startede med ik' ?

Det havde jeg da glemt :)

Alternativet er EyeTV på en Mac med optagede programmer eller live.

Det har det bare med at hænge hos mig efter et kvarters tid, så det gør
jeg ikke mere.

Kan Windows Media Center noget sjovt?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-06-11 11:38

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110606 <nospam0002+20110606@gmail.com> wrote:

> Det havde jeg da glemt :)
>
> Alternativet er EyeTV på en Mac med optagede programmer eller live.

Det er det jeg gør ... men der er sjældent noget i fjernsynet jeg gider
at se ... men det plejer da at virke.

> Kan Windows Media Center noget sjovt?

Sikkert ... men hvem orker at slås med det ;)

/homas

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 07-06-11 18:08

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> http://elektronista.dk/se/direkte-tv-pa-ipad/
>
> Lidt smart, men også lidt dyrt

Ja, du kan købe en Elgato Eyetv Netsream DTT:

<http://users.cybercity.dk/~dsl487543/EyeTV.jpg>

- for næsten det samme (ca 1.400,- kr) og den har 2 tunere. Så kan han
skrotte TV apparatet i stuen.

Og stadig udnytte sin faste antenne. Der kan ikke være særlig gode
modtageforhold med sådan en lille pind.

Han har jo heller ikke brug for (den slags) mobilitet i soveværelset.

Som der er een der skriver i kommentarerne:

: Har du kigget på elgato's Nestream, den er rent faktisk en meget smart
: løsning og den understøtter MPEG2, MPEG 2HD, MPEG 4 HD og H.264 - den
: virker i dit hjem med Windows 7 computere, Mac´s, iPad, iPhone og iPod
: Touch.

--
Ikke ham på Facebook.