Appcleaner.
Fra : -=JF=-

Dato : 29-05-11 08:39

Hej.

Jeg bruger AppCleaner (http://www.freemacsoft.net/AppCleaner/) til at
slette programmer, men vil høre om gruppen har et bud på en bedre cleaner?

Hvad bruger I andre, når i skal fjerne programmer?

--
Mhv.
John

Fra : Jonas Jalling

Dato : 29-05-11 10:17

Den 29/05/11 09.38, -=JF=- skrev:
> [...]
> slette programmer, men vil høre om gruppen har et bud på en bedre cleaner?
>
> Hvad bruger I andre, når i skal fjerne programmer?

Jeg benytter programmets egen un-installer hvis en sådan findes - hvis
ikke trækker jeg blot programmet over i Trash.

Mvh Jonas

Fra : -=JF=-

Dato : 29-05-11 10:38

Den 29/05/11 11.17, Jonas Jalling skrev:

> Jeg benytter programmets egen un-installer hvis en sådan findes - hvis
> ikke trækker jeg blot programmet over i Trash.

Det gjorde jeg også oprindeligt, indtil jeg læste eller hørte at den
metode med blot at trække til Trash ofte efterlader mapper og
programstumper i systemmapper.

Ikke at det har den store betydning for pladsen, men jeg kan nu godt
lide at holde systemet så rent og overskueligt som muligt.

--
Mhv.
John

Fra : Lyrik

Dato : 29-05-11 11:51

On 29 Maj, 09:38, -=JF=- <n...@null.null> wrote:
> [...]
> slette programmer, men vil høre om gruppen har et bud på en bedre cleaner?
>
> Hvad bruger I andre, når i skal fjerne programmer?

,,,,,,,,,,,,,,,,

"Appdelete" er et udmærket alternativ. Den kan noget mere. Den kan for
eksempel afinstallere til en zip-fil og man kan lægge programmet på
lager, for eksempel på en ekstern disk. Så kan den geninstallere
programmet hvis der bliver brug for det igen, med alle indstillinger
intakt.
Den koster kun småpenge.
MvH
Jens