Suppen spiller ikke for mig....
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 29-05-11 08:28

Suppen spiller ikke for mig....

Er der andre newsreaders der kan anbefales?

H.

Fra : -=JF=-

Dato : 29-05-11 08:40

Den 29/05/11 09.28, Henrik skrev:

> Er der andre newsreaders der kan anbefales?

Jeg bruger Thunderbird til tekstgrupper, og Binbot til binære grupprt.

--
Mhv.
John

Fra : Kurt Brixen

Dato : 29-05-11 08:47

On 2011-05-29 09:28:19 +0200, Henrik, Silkeborg said:

> Er der andre newsreaders der kan anbefales?

Ja, jeg er endt med Unison, efter at have prøvet flere forskellige.
http://www.panic.com/unison/

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-05-11 09:39

On 2011-05-29 09:46:52 +0200, Kurt Brixen said:

> Ja, jeg er endt med Unison, efter at have prøvet flere forskellige.
> http://www.panic.com/unison/

Unison.
--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info

Fra : Steen

Dato : 29-05-11 13:01

Henrik, Silkeborg <address_is@invalid.invalid> wrote:
> Suppen spiller ikke for mig....
>
> Er der andre newsreaders der kan anbefales?
>
> H.

Jeg bruger primært MacSOUP, men prøver ihærdigt alle andre jeg finder.
Unison er det der passer bedst til mig, udover suppen selvfølgeligt. Jeg
kan godt lide at Unison viser hele tråden i samme vindue, så man ikke
behøver klikke rundt i længere tråde, for at få det hele med.
Dyk ned i det - der er en del at eksperimentere med af newsreadere, og det
program der passer bedst til dig, finder du nok hurtigt.