MBP Vs. iMac
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 29-05-11 08:28

Jeg har en MBP fra marts '7, jeg overvejer at købe en iMac (nyeste model)
og sætte på bordet. Er det overkill eller burde jeg kunne nøjes med at købe
Magic Mouse, BT tastatur og en skærm? Ja, jeg roder med iMovie, ellers er
det bare Internet og tekstbehandling.

H.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-05-11 20:22

Henrik, Silkeborg <address_is@invalid.invalid> writes:

> [...]
> Magic Mouse, BT tastatur og en skærm? Ja, jeg roder med iMovie, ellers er

Find ud af om du brænder for en ny maskine først :)

Hvis ikke, er den fin til formålet.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 29-05-11 21:41

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110529 <nospam0002+20110529@gmail.com> wrote:

> Find ud af om du brænder for en ny maskine først :)
>
> Hvis ikke, er den fin til formålet.

Dét gør jeg! Meeen 21000 kr rykker nu noget i budgettet.... Altså med de
specs jeg gerne vil have, er også nødt til at være realistisk og
rationel... (;

H.

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-06-11 18:19

On 2011-05-29 22:41:22 +0200, Henrik, Silkeborg said:

> Dét gør jeg! Meeen 21000 kr rykker nu noget i budgettet.... Altså med de
> specs jeg gerne vil have, er også nødt til at være realistisk og
> rationel... (;
>
> H.

Køb den nu bare! Jeg er glad for min.
- David