Luna i binaer.
Fra : Kate

Dato : 10-08-01 23:40

Trine, jeg fik lige set Luna. Ihh hvor er hun køn. Hva' mæ' Emil ?
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Trine

Dato : 11-08-01 08:40

Jamen så får du da lige et billede af mors dreng også...
Det er fra d. 10-8...så det er næsten helt frisk lavet

Tak for komplimentet, siger Luna *ss*

/Trine

Fra : Kate

Dato : 11-08-01 20:11

Haha, man kan da sige om ham at han nyder livet Lige som en kat
skal!
Han er jo også en køn misser. Tak for kigget.

Iøvrigt ligner det et kradsetræ af den type Johan gerne vil ha' som
afløser for det han har. Det vi har du er kun en stamme fordi jeg ikke
syntes vi havde plads til mere, men lur mig om der ikke en dag bliver
rokeret om på tingene til Johans tilfredshed

Fra : Trine

Dato : 11-08-01 20:55

Hej Kate

Jeg kan godt sende dig et billede af hele kattetræet??

Jeg har købt det hos Likita...det jeg har nu, har kostet cirka 700,-....jeg
har i dag bestilt ekstra dele, så det kan nå op til loftet..alt i alt løber
det sig op i en tussebasse....Det kan man vist ikke engang få det halve
for i en dyrehandler...??

Ydermere er det extremt nemt at samle Ingen hammer og søm er
nødvendige...

Fra : Kate

Dato : 19-08-01 00:10

Det må du gerne. Du skal sende det til oliwer@wanadoo.dk

> [...]
> vist ikke engang få det halve for i en dyrehandler...??
>
> Ydermere er det extremt nemt at samle Ingen hammer og søm er

Nu har jeg Kattens No1. Det er faktisk også nemt at samle, jeg har da gjort
det flere gange. det er flyttet 2 gange og fjernet en gang da stuen skulle
tapetseres og males.

PS undskyld det sene svar. Jeg skulle lige på ferien i Jylland nogle dage
og kom så hjem for at sætte min ADSL-forbindelse op og (surprise) det
virker sørme

Kate

Fra : Birgitte

Dato : 11-08-01 21:15

Jeg føler mig altid udenfor, når I sender billeder til Binaer.....jeg kan
ikke se dem
ÆVVV.
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

P.S..... men hos mig kan I se alle mine katte på www.truetrust.dk
I skal være mere end velkommen til at skrive en lille hilsen i min gæstebog,
så kan jeg altid følge med i, hvem af Jer der har kigget

---

Fra : Trine

Dato : 11-08-01 21:50

P.S..... men hos mig kan I se alle mine katte på www.truetrust.dk
I skal være mere end velkommen til at skrive en lille hilsen i min gæstebog,
så kan jeg altid følge med i, hvem af Jer der har kigget

Been there, done that

/Trine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-08-01 00:36

Trine skrev som svar på invitation til at se på Birgittes hjemmeside

>Been there, done that

Me too, wheres the T-shirt ??
--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : N/A

Dato : 11-08-01 23:02

Fra : Birgitte

Dato : 11-08-01 23:02

Hej Trine
Juhu det vil glæde mig , du må gerne sende mig nogle billeder, så jeg
også kan følge lidt med

Forresten... tak for den søde hilsen i vores gæstebog Det er så skønt at
få en hilsen ind imellem.
Berlinetta er simpelthen bare en nuser, og Star er en rigtig stor bassedreng

Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

---

Fra : Trine

Dato : 12-08-01 07:17

Oki doki

Hvilken mailadresse vil du have dem på??

Knus

Fra : Birgitte

Dato : 12-08-01 10:58

Hej Trine