Skype
Fra : Hans Kruse

Dato : 27-05-11 06:01

Er der nogen af jer der problemer med Skype. Min version er 5.0.1.935
og den stopper med med det samme den bliver startet. Min kones gør det
også.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 27-05-11 06:11

Hans Kruse <hans.kruse@mail.tele.dk> writes:

> Er der nogen af jer der problemer med Skype. Min version er 5.0.1.935
> og den stopper med med det samme den bliver startet. Min kones gør det
> også.

Microsoft har vist problemer med skype:
http://www.theregister.co.uk/2011/05/26/skype_outage/

Mon ikke de får det fikset i løbet af en dags tid eller to?

--
Thomas Bjorn Andersen - Quis custodiet ipsos custodes?
tba@gen-v.net +++ATH

Fra : Jon

Dato : 27-05-11 06:41

Thomas Bjorn Andersen <thomas@gen-v.net> wrote:

> Microsoft har vist problemer med skype:
> http://www.theregister.co.uk/2011/05/26/skype_outage/
>
> Mon ikke de får det fikset i løbet af en dags tid eller to?

Vi snakker om /Microsoft/ her...?
--
/Jon
echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-05-11 10:29

Jon <see_signature@invalid.com> wrote:

> Vi snakker om /Microsoft/ her...?

1-2 dage er stadig bedre end Sony ;)

/thomas

Fra : Hans Kruse

Dato : 27-05-11 17:39

On 2011-05-27 11:29:16 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> 1-2 dage er stadig bedre end Sony ;)
>
> /thomas

Det var ikke en outage, men en af Skypes interne filer, der lavede
ulykker for mig og da den blev fjernet og Skype genstartet kørte det
igen. Jeg kunne logge ind på min iPhone og på en PC.

Fra : Robert Piil

Dato : 27-05-11 06:50

Den 27/05-11 07.00, Hans Kruse skrev:
> Er der nogen af jer der problemer med Skype. Min version er 5.0.1.935 og
> den stopper med med det samme den bliver startet. Min kones gør det også.

5.1.0.935 (mon ikke det er den samme) fungerer uden problemer her
(iMac). Jeg har i det hele taget slet ikke haft problemer, og har
jævnligt opgraderet til nyeste version af Skype.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Robert Piil

Dato : 27-05-11 07:05

Den 27/05-11 07.50, Robert Piil skrev:

> 5.1.0.935 (mon ikke det er den samme) fungerer uden problemer her
> (iMac). Jeg har i det hele taget slet ikke haft problemer, og har
> jævnligt opgraderet til nyeste version af Skype.

Fandt lid tpå Google:

Hey, this sounds like it might be the problem i had. If you still are
having trouble, try this: in finder, click on your username, click
"library", open the folder called "application support", then find the
folder "skype" in that folder, delete the file called "shared.xml".
This is what worked for me, i really hope it helps. let me know if that
works

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Hans Kruse

Dato : 27-05-11 07:44

On 2011-05-27 08:04:34 +0200, Robert Piil <smedevej26@gmail.com> said:

> [...]
> folder "skype" in that folder, delete the file called "shared.xml".
> This is what worked for me, i really hope it helps. let me know if that works

Mange tak!! Det løste problemet.