MacX koster gratis
Fra : Ukendt

Dato : 26-05-11 10:37

Hvis man skulle få lyst til at konvertere video med noget andet end det
gratis Handbrake, er MacX Videoconverter Pro gratis den næste uges tid:
http://www.macxdvd.com/giveaway/giveaway.htm

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 26-05-11 18:06

Steen writes:

> Hvis man skulle få lyst til at konvertere video med noget andet end
> det gratis Handbrake, er MacX Videoconverter Pro gratis den næste uges
> tid: http://www.macxdvd.com/giveaway/giveaway.htm

Ka'en klare danske undertekster?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 26-05-11 19:40

nospam0002+20110526@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen, 20110526)
writes:

> Ka'en klare danske undertekster?

Ok, har nu testet. Ikke dem fra tv2.

Fra : Jesper

Dato : 28-05-11 17:46

<Steen> wrote:

> Hvis man skulle få lyst til at konvertere video med noget andet end det
> gratis Handbrake, er MacX Videoconverter Pro gratis den næste uges tid:
> http://www.macxdvd.com/giveaway/giveaway.htm

Den understøtter ikke ripning fra DVDer eller import fra VIDEO_TS
mapper. Derfor kan den ikke erstatte Handbrake.
--
Jesper
Danmark står på 4 søjler:

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-05-11 19:02

> Den understøtter ikke ripning fra DVDer eller import fra VIDEO_TS
> mapper. Derfor kan den ikke erstatte Handbrake.

Derudover hører den under den underskov af video konvertere som er
dukket op de sidste par år. De udemærker sig ved at være en grim GUI
bygget ovenpå f.eks. ffmpeg eller lign open source libraray, og solgt
til overpris i en millard forskellige konfigurationer hvor man skal være
dygtigt for at finde ud nøjagtig hvad forskellen er.

Derudover har de det med at køre en meget ubehaglig form for
markedsføring hvor de troller diverse fora, f.eks. på macworld.com og
poster links til dem i tråde hvor folk spørger efter råd og vejledning
ang. videokonvertering.

/thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 29-05-11 08:59

On 2011-05-28 20:02:05 +0200, Thomas von Hassel said:

> [...]
> markedsføring hvor de troller diverse fora, f.eks. på macworld.com og
> poster links til dem i tråde hvor folk spørger efter råd og vejledning

UPS. Jeg havde ellers googlet programmet, netop for at finde ud af om
det var ét af dem.
Og fandt ikke noget mistænkeligt. Det ærgrer mig at jeg allerede har
anbefalet det videre.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-05-11 16:23

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> UPS. Jeg havde ellers googlet programmet, netop for at finde ud af om
> det var ét af dem.
> Og fandt ikke noget mistænkeligt. Det ærgrer mig at jeg allerede har
> anbefalet det videre.

Det er også en del af taktikken ... når omdømmet bliver får dårligt så
laver man et nyt firma, et nyt navn og et nyt website og starter forfra

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-05-11 22:15

> Det er også en del af taktikken ... når omdømmet bliver får dårligt så
> laver man et nyt firma, et nyt navn og et nyt website og starter forfra

Og som med så meget andet fup og svindel på nettet, så undrer jeg mig
over, hvad de får ud af det. Men der er måske flere penge i det, end man
umiddelbart tror?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-05-11 23:43

> Og som med så meget andet fup og svindel på nettet, så undrer jeg mig
> over, hvad de får ud af det. Men der er måske flere penge i det, end man
> umiddelbart tror?

Det er det samme med alm. spam email ... det kan godt være det kun er et
par % der hopper på den, men når du sender millioner af mails ud så er
der faktisk masser af penge i det.

/thomas

Fra : Snorre Berg

Dato : 31-05-11 13:49

Den 29.05.11 17.22, skrev Thomas von Hassel:

> Det er også en del af taktikken ... når omdømmet bliver får dårligt så
> laver man et nyt firma, et nyt navn og et nyt website og starter forfra

Lurt å sjekke http://download.cnet.com/mac/ eller MacUpdate før en
laster ned noe.

--
SB