AirPlay
Fra : Hans Houmøller

Dato : 22-05-11 20:22

Jeg har forsøgt at downloade AirPlay, installeret det, MEN jeg kan ikke
finde det bagefter under programmer, selvom jeg får beskeden
"Installationen lykkedes".

Har nogen et bud på en løsning?

--
Ingen dumme spørgsmål
- kun dumme svar

Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-05-11 07:58

Hans Houmøller <hanshoumoller@gmail.com> wrote:

> Jeg har forsøgt at downloade AirPlay, installeret det, MEN jeg kan ikke
> finde det bagefter under programmer, selvom jeg får beskeden
> "Installationen lykkedes".
>
> Har nogen et bud på en løsning?

"Airplay" er den teknologi Apple bruger til at streame til og fra
diverse enheder (Apple TV) og iTunes.

Hvor har du downloadet fra ?

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 23-05-11 19:13

Linket kommer her: http://www.airplaysdk.com/download.php

--
Ingen dumme spørgsmål
- kun dumme svar

Hans

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 23-05-11 19:33

On Mon, 23 May 2011 20:13:07 +0200, <Hans Houmøller> wrote:
> Linket kommer her: http://www.airplaysdk.com/download.php

Dette er et kryssplattform utviklermiljø for mobile enheter, og har ikke
noe med hvordan Apple bruker Airplay i forbindelse med iOS og iTunes.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Hans Houmøller

Dato : 23-05-11 19:38

Den 23/05/11 20.32, Tor Einar Samdahl skrev:

> Dette er et kryssplattform utviklermiljø for mobile enheter, og har ikke
> noe med hvordan Apple bruker Airplay i forbindelse med iOS og iTunes.

Tak skal I have for oplysning af min uvidenhed.

--
Ingen dumme spørgsmål
- kun dumme svar

Hans