Booter, men når ikke længere end Apple-l~
Fra : Heine Svendsen

Dato : 22-05-11 11:19

Hejsa

Imorges frøs min Macbook under en firefox-session hvorefter
jeg slukkede computeren ved at holde tænd/sluk-knappen i
bund. Mit problem er nu at når jeg tænder den, fryser den
under opstarten ved visning af Apple-logoet - jeg har prøvet
at tænde den en del gange og det sker hver gang. En af
gangene lod jeg computeren stå, og efter et par minutter kom
der et ikon frem med et hoppende spørgsmålstegn, hvor
apple-logoet plejer at være lokaliseret.

Nogen som kan hjælpe mig? - det ville slet ikke være
specielt sjovt at skulle ud og investere i en ny computer op
til sommerferie og studiestart....

Tak

med venlig hilsen

Nikolaj Schultz

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-05-11 11:24

Heine Svendsen <hs@SletdettEindigo2.dk> wrote:

> [...]
>
> Nogen som kan hjælpe mig? - det ville slet ikke være
> specielt sjovt at skulle ud og investere i en ny computer op

Find den cd der fulgte med masinen og start fra den ved at holde "C"
nede under boot.

Find "Disk værktøj" i en af menuerne og kør et check din din harddisk.

/thomas

Fra : Heine Svendsen

Dato : 25-05-11 09:34

> Find den cd der fulgte med masinen og start fra den ved at holde "C"
> nede under boot.
>
> Find "Disk værktøj" i en af menuerne og kør et check din din harddisk.

Er der nogen, der har en system-DVD liggende til en gammel
hvid 13" Macbook, som jeg kan låne eller købe?
Der står 2006 i bunden af den.

Nikolaj Schultz

Fra : Jonas Jalling

Dato : 25-05-11 09:40

Den 25/05/11 10.34, Heine Svendsen skrev:

> Er der nogen, der har en system-DVD liggende til en gammel hvid 13"
> Macbook, som jeg kan låne eller købe?
> Der står 2006 i bunden af den.
>
> Nikolaj Schultz

Hvor i verden?

Mvh Jonas
2000 Frederiksberg

Fra : Heine Svendsen

Dato : 25-05-11 09:49

> Hvor i verden?
>
> Mvh Jonas
> 2000 Frederiksberg

Vermundsgade 12
8260 Viby
(Århus)

Nikolaj Schultz

Fra : Heine Svendsen

Dato : 25-05-11 14:09

> Hvor i verden?
>
> Mvh Jonas
> 2000 Frederiksberg

Jeg har besluttet at sende computeren til en reparatør.

Tak for interessen

Nikolaj Schultz