stinkehunni
Fra : Claudia

Dato : 10-08-01 22:58

Min 9-årige labrador tæve, som desværre har ret dårlig ånde.

Er der nogen der ved om der er noget af få for den slags??

Kærligst
Claudia

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-08-01 00:24

Find først ud af hvorfor den har dårlig ånde. Det kan være tandsten, maven,
nyrerne m.m.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 11-08-01 15:23

Ja der findes noget der hedder tandpasta

og du kan enda få det med leversmag min hund er vild med at få børstet
tænderne i det

Fra : Claudia

Dato : 11-08-01 15:52

Ja, det overvejer jeg også. Men på et tidspunkt kunne man da få nogle
godbidder der påvirkede hundens ånde. De virkede en smule, men ikke rigtig
nok.

Hun stinker af havn ud af munden, så jeg må tvinge hende til at få børstet
bisserne Hun er ikke så meget for at man tvinger hende. Hvad gør du??

/Claudia

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 12-08-01 13:26

Jeg har prøvet det lige siden han tabte sin sidste valpetand, men nemt er
det ikke jeg belønner ham altid med meget ros og godbidder når vi er
færdige jeg håber at det hjælper lidt og han tænker frem på belønningen
ellers er det bare med at være hurtig til at børste når han holder munden
stille og sige bestemt nej når han tygger sammen om tandbørsten men vi
bliver bedre gør det 1 gang om månneden nu men det skal ikke være en dag
hvor man er utålmodig eller ireteret god fornøjelse

Fra : Erik Isager

Dato : 12-08-01 19:10

Læs også emnet
Dårlig ånde