Er der nyt på vej?
Fra : Steen

Dato : 17-05-11 15:05

Skal på et tidspunkt have anskaffet ny iPod Touch og MacBook Pro.
Er der noget på rygtebørsen om evt. opdateringer af disse produkter?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-05-11 15:35

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Skal på et tidspunkt have anskaffet ny iPod Touch og MacBook Pro.
> Er der noget på rygtebørsen om evt. opdateringer af disse produkter?

MacBook Pro er lige kommet i ny version med hhv. Thunderbolt og nye i7
cpu'er

iPod Touch plejer at komme hvert år til august/september til Apples
"music" event

/thomas

Fra : Steen

Dato : 17-05-11 23:31

> [...]
> cpu'er
>
> iPod Touch plejer at komme hvert år til august/september til Apples

Takker. Jeg kan snildt vente et par måneder på en ny iPod