Default afsenderkonto?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 15-05-11 18:27

I Mail har jeg flere mailkonti, så hvordan vælger jeg én bestemt til at
være default konto når jeg skal sende en mail?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-05-11 18:43

<Henrik> wrote:

> I Mail har jeg flere mailkonti, så hvordan vælger jeg én bestemt til at
> være default konto når jeg skal sende en mail?

Det gør du ikke. Men hvis du klikker på indbakken for den pågældende
konto, inde du siger "ny mail" så vil det være den den nye mail afsendes
fra ..

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 15-05-11 21:20

> Det gør du ikke. Men hvis du klikker på indbakken for den pågældende
> konto, inde du siger "ny mail" så vil det være den den nye mail afsendes
> fra ..
>
> /thomas

Det har du ret i. Men det er altid min Ibdbakke der er markeret. Altså den
der indeholder alle kontis indbakker.

En Workaround anyone?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-05-11 21:40

<Henrik> wrote:

> Det har du ret i. Men det er altid min Ibdbakke der er markeret. Altså den
> der indeholder alle kontis indbakker.
>
> En Workaround anyone?

Du kan trække rundt på rækkefølgen under undstillinger ... den står
først er default

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-05-11 21:41

<Henrik> wrote:

> Det har du ret i. Men det er altid min Ibdbakke der er markeret. Altså den
> der indeholder alle kontis indbakker.
>
> En Workaround anyone?

Under indstillinger og "Nye beskeder" kan du vælge, hvilken konto der
skal sendes fra. Jeg har ikke prøvet, om det virker i praksis. I stedet
har jeg en rullemenu i alle nye beskeder i "Fra-feltet". Har du ikke
også det? Så er det jo ret let at vælge sin afsenderadresse. Jeg bruger
f.eks. ikke altid den samme.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jon

Dato : 15-05-11 23:00

> Under indstillinger og "Nye beskeder" kan du vælge, hvilken konto der
> skal sendes fra. Jeg har ikke prøvet, om det virker i praksis.

Fungerer godt hos meg.
(På norsk heter det: Valg -> Skrive -> Send ny e-post fra <konto>.)
--
/Jon
echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 16-05-11 14:43

Jon <see_signature@invalid.com> wrote:

> Fungerer godt hos meg.
> (PÃ¥ norsk heter det: Valg -> Skrive -> Send ny e-post fra <konto>.)

Det virker, mange tak (;

H.