Macbook pro 15" 2008
Fra : Niller

Dato : 11-05-11 02:53

Har lige sat den til mit tv - det virker fint, men når jeg lukker
skærm låget ned - altså på vågeblus - og gerne vil vække den op fra
mit bluetooth tastatur eller mus så sker der ikke noget ?
Jeg kan så åbne skærm låget igen og så virker det. Det funker fint med
min gl. powerbook sat til..

nils

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-05-11 12:24

Niller <nilsba@gmail.com> wrote:

> [...]
> mit bluetooth tastatur eller mus så sker der ikke noget ?
> Jeg kan så åbne skærm låget igen og så virker det. Det funker fint med

Det du prøver, hedder Clamshell mode. Men det kan øjensynlig kun
benyttes med et USB tastatur med Macbook Pro.

Prøv at Google med:

clamshell macbook pro external monitor bluetooth

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Niller

Dato : 11-05-11 06:18

On 11 Maj, 13:24, hl...@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) wrote:

> [...]
> benyttes med et USB tastatur med Macbook Pro.
>
> Prøv at Google med:
>
> clamshell macbook pro external monitor bluetooth

Ahaa tak - godt med lidt læsning - "sørg for at computeren er
tilsluttet et stik ved hjælp af strømforsyningen" står der jo ... )
Jeg havde ikke sat strømforsyningen til.. Så nu funker det...

Nils